fruL - här är jag.
Tog en rejäl sovmorgon idag, eller, jag gick upp som vanligt men allt tog en faslig tid...
Jag är väldigt lättad att det inte var utomkveds, har läst så mycket otäckt om det. Men det känns ju inte direkt jättekul att nu behöva gå i 4 veckor och inte veta nånting mer...
Mensvärken kom ordentligt igår mitt på dan vilket förvånade mig eftersom jag inte väntade riktiga mensen förrän tidigast i helgen. Det såg nämligen ut som att det skulle bli som förra månaden när jag hade 10 konstiga dagar först innan mensen kom. Förhoppningsvis kan jag räkna tisdag som första mensdag då, för jag orkar inte med 2 veckors blödning igen...
En del kvinnor med endometrios måste först opereras för att få bort "det värsta", och sedan försätts de i tillfälligt klimakterium - med alla besvär det medför, och sen kan de förhoppningsvis bli gravida. Jag vet att jag målar f*n på väggen nu - jag har ju inte ens fått diagnos - men det är så skönt att få ur sig all oro här så kan man kanske tänka lite mindre på det sen...
Knäppt att det jag oroar mig minst för är om det är en "vanlig" cysta...
Hur går det för dig fruL, hur känns det idag? Får du åka hem snart? Tror det ska bli ganska fint här i helgen!