Godmorgon!
Jag testade negativt i går (morgonen) men det sjuka är att jag fortfarande inte har fått igång mensen. Det har kommit typ ett kryddmått rött/brunt blod per dag sedan i lördags, men inte mer!!! Brösten gör fortfarande ont och känns som de ska sprängas... jag fattar ingenting. Jag lipade halva lördagen och halva söndagen, för jag insåg att det inte hade tagit denna tredje gången heller då.
MEN jag har inte gett upp hoppet, för det är det sista som överger en!
På gravtestet stod det att man kanske inte har ökat på hormonet HCG eller vad det hette och att det därför inte ger positivt utslag. Så innan mensen sätter igång med buller och bong, så tänker jag i min fantasi att det var en nidblödning (alltså att min lilla blödning är den som ibland kommer när ägget fäster) och att mitt graviditets hormon inte har börjat utsöndras. Maken o jag bestämde om jag nu inte är gravid trots bröst symptomen, så ska jag faktiskt kolla vad det är med boobsen, för jag har aldrig haft ont i dem en vecka innan mens och ihållande som de har varit!
Någon som fattar något eller har varit med om liknande?
Jag tror jag hade BIM igår (då jag testade).
Har inte mensen satt fart ordentligt till på onsdag/torsdag (vilket den säkert har) så får man väl testa igen... eller?
Usch vad jobbigt detta är, man känner sig så liten och labil och ovetandes!