• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

nenne: ha ha ha
    det är ganska så genant att få sex*tips av sina föräldrar. Trots att man ju vet att de har ett sexliv så vill man ju kanske inte riktigt tänka på detaljerna kring det
    korkat av en egentligen. klart att de inte kört missionären hela sitt liv hoppas man i alla fall...

jag har också en bakåtlutad livmoder, det sa gynekologen senast igår. Jaha då ska man alltså köra bakifrån.
    hmm inte min favvo, men vad gör man inte för att bli gravid

• nu är jag fruL

koko: intressant att din också är bakåtlutad. Undra om det kan finans ett samband vi verkar ju ha "samma åkommor" hmmm undra om de går hand i hand
    detta kanske är ett vetenskapligt genombrott

• _koko_

Hmmm, vi kanske är syskon egentligen... :D :D :D
    Gick vi till samma gyn också (mama mia)???

• nenne78

_koko_ och nu är jag FruL
    jag frågar mest för att jag är nyfiken i en strut och försöker läsa på inför startskottet för min egen barnproduktion. Vet att min mormor hade en massa cystor (är det ärftligt??) men har inte förstått riktigt hur det funkat.
    Än så länge är jag inte orolig själv, men man blir väl. Men då finns ju den här tråden förhoppningsvis kvar

• nenne78

Nämen, haha! tänka sig att det blev ett tips ändå! ja, det var riktigt pinsamt, min sambo vistte inte riktigt vart han skulle vända sig... *s* Det är ju inte heller något vardagssamtal hos mina föräldrar heller...

jaa, då vet jag ju vad ni ska ha för ställning framöver , det är f ö min favorit... hihi!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    japp jag ska berätta för maken att nu blir det bakifrån för det säger nenne på nätets föräldrar
    undrar hur han reagerar
    kanske kommer killarna med den vita tröjan som man knyter på ryggen

Hmm ockej, nu blir vi privata, svara inte om du inte vill
    Som jag skrev så tillhör bakifrån inte mina favoriter. jag tycker att den kan göra lite ont fpör att mannen kommer för långt in (tror jag det beror på...) Men hur ska jag få den bättre?
    Ligga på mage eller stå på knä?

kom igen tjejer släpp era hämningar

• nu är jag fruL

jag menar det är ju tips för att kunna bli gravid!!! Inse allvaret

• _koko_

Man kanske får lägga en sån där hemorojd-kudde emellan, då kan han ju inte komma för långt in...? :D :D :D

Förlåt...........

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag visste inte ens att det fanns något som hette hemmorojd kudde ha ha ha
    tänk vad man kan lära sig mycket på BT!

• nenne78

Välkomna till fråga Nenne!

jag brukar stå på knä men ha huvet i kudden haha, det blir mest vilsamt så. Sen får han väl ta det lite lugnare om det gör ont, för det gör det ju när de dockar mot tappen *herregud, man blir ju alldeles generad här* Tycker att det kittlar dödsskönt i kistan!

Något som min sambo bara ääälskar är när han får olja in mina skinkor *ASG*, då hinner han knappt in förrän det är klart. Och då hinns det ju inte med så mycket bonka att det gör ont. En fördel är ju om du själv är hyffsat nära att komma så att det inte blir snopet att det redan är över...

ligger man på mage så kommer han ju inte heller ända in, så det är inte dumt det heller. Annars kan man ju rida honom fast åt fel håll, det borde ju bli samma. Då kan man ju styra själv hur långt han kommer in. Alt sitta i knät vänd från honom i soffan.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?