• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Ojoj här är man bort en stund och sen är det helt barnförbjudet när man kommer tillbaka *s*

• viktualia

Lärorik tråd det här... hm... bebisverkstad är långt bort i min värld, men det kanske är läge att ta reda på om man har vinklad livmoder eller inte... fniss fniss

• A.M.

Måste lägga mig i ställningsdebatten: Bäst bakifrån: Ligg på mage i sängen med en kudde under magen så rumpan kommer upp lite. Perfekt - då kan du också ligga kvar en stund efter så inga av godingarna rinner ut ...

Lycka till! Era män kommer bli överlyckliga - bakifrån är väl många killars favorit (de får så bra överblick då ...)?

• Lapinette

Ha, ha! Vad har hänt här inne? ..och inget har blivit censurerat...helt otroligt! Själv fick jag tips av min väninna (som har fyra barn och är en riktig frögurka) att missionären är bäst. Sen ska man ligga kvar i sängen med en kudde under baken och bli bjuden på praliner och champagne av mannen. Det där körde jag stenhårt på vid senaste ÄL.

• nenne78

förlåt, det är ju jag som vanligt som drar in er i tvivelaktiga inlägg... (viktualia - du känner ju mig...)

Kör hårt, brudar *längtar till kvällen*

• nu är jag fruL

jag tycker att det här är perfekta inlägg.
    kul att läsa men säkert även nyttigt.

ja för det finns säkert miljontals "husmorstips" därute på hur man ska öka sina chanser. och jag menar själv är jag ju både desperat men har även oddsen emot mig suck
    så jag behöver verkligen alla tips som kan tänkas finnas.

Usch jag går mellan hopp och djupaste förtvivlan så känner jag mig...

Men kul tips piggar alltid upp. Maken kommer bli ÖVERLYCKLIG när jag kommer hem med nya ideer på fredag

så keep them comping

• nenne78

nu är jag fruL
    hihi, ta det lugnt med honom, jag hade en sån taktik att jag tänkte släta över honom redan i hallen när han kom hem men då blev han (eller egentligen Stanley - the powerdrill) nästan rädd och effekten uteblev *ASG*

• nu är jag fruL

Stanley - the powerdrill ha ha ha du är ju inte klok!!!
    vem har gett "honom" det namnet? du eller maken/sambon ha ha ha
    det var ett kul namn by the way

• nenne78

*fnissar hysteriskt*
    nä, det är från en film, ford fairlane, tror jag den heter... Men jag tar åt mig äran ändå

Och det ska helst uttalas:
    stännli dä paowödriiieeell med lite utdraget L på slutet...

Welcome to my world - it's sick but cosy

• nu är jag fruL

koko: förresten
    är det inte dags för en liten uppdatering av den lista du hade på folket i den här tråden?

det är ju några lyckliga (avundsjuk...) som har plussat sen är det lurvigt i huvudet på mig.

kan inte de som inte är med på listan fylla i namn, ålder och bostadsort.

Kul med statistik!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?