• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

nenne: jag tycker att din värld verkar trevlig.
    NEJ inte på det viset snuskhummer !!!!

Min mamma säger alltid att man har mycket roligare i livet om man är lite tokig och jag håller med. Du måste ha riktigt kul nenne!

HMm jag såg den filmen nån gång för hundra år sedan. Men just stanley kommer jag inte ihåg. Kanske dags att se om den!

• _koko_

Ford Fairlane är ju faktiskt en mycket underhållande film!!! Har ni sett fear and loathin in las vegas också? Heeeelt skruvad och sjukt rolig (kanske lite för skruvad på slutet...)

Ah, en uppdaterad lista, coming up!

• _koko_

nu är jag fruL Stockholm 31år
    cicciL Stockholm 31år
    Mindre Stockholm 31år
    Lapinette Stockholm 35år
    Magda78 Göteborg 28år Gravid!
    Emmylou Stockholm 28år
    JeckaH
    Jessie76 Luleå 29år
    Gilmore Girl
    Snart så... Stockholm 28år
    mugglesfan Göteborg 35år
    162ochenhalv Skåne Gravid 18/9!
    Eden-06
    Hanna_79 27år
    _koko_ Stockholm 28år
    red rose Gravid!
    Miss Tess
    A.M. 37år Gravid 8mån!
    BrudSommar2006 Stockholm Gravid 15/9!
    skorpan_ Norrtälje 27år
    Novemberbrud06
    Moppy Stockholm 29år
    pirr! Göteborg 29år
    fru Wikdahl
    Rickard+Marie 23/9 2006 Gravid!
    Vanilj 31 år
    FruSofia
    sweetstreet
    Bluebride20??

Det är ju inte alla som är så aktiva... :)

• A.M.

Har man sett filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" med Kate Hudson så har man också lärt sig att INTE kalla mannens bäste lille vän för Princess Sophia också.

Apropå snoppnamn alltså ...

• Bröllopstokiig

Kanon med uppdateringen koko!

• _koko_

Jag känner en kille som kallar sin för prinsessan eftersom det vore "väldigt homo" att kalla den för ett mans-namn... :D :D :D

• A.M.

Det var en kille som är trygg i sin manlighet!

• ljuvlig

Hejsan
    Jag är ny här på detta inlägg och har hittills bara "tjuvläst" . Jag tror jag garvar ihjäl mig, så härliga ni är allihopa!! Jag och min nyblivne man är i startgroparna att skaffa barn men saker och ting tycks komma emellan. Vid förra ÄL låg min man i feber så då blev det inte mycket älskog av. Nu i dagarna är det dax för ÄL igen och vad händer då?? Jo, har åkt på värsta urinvägsinfektionen och käkar nu antibiotika och grejer! Blir så ledsen, såg verkligen fram emot att försöka denna gång....

*kram*

• nu är jag fruL

ljuvlig:
    välkommen hit.
    Attans vilkrn otur. men jag kan ju bara säga att det är flera av oss som verkligen vet hur det känns att bli ledsen och besviken och åka på hinder i försöken att bli gravida.
    Hoppas på nästa månad!

• nu är jag fruL

hmmm
    komemr precis på att jag aldrig har kallat en snopp för ett namn.

Hmm man kanske skulle hitta på någon så att man får ha DOP i helgen
    fast den kanske inte blir så glad om man drämmer in en flaska champagne i den som man gör när man döper båtar

fast det är ju ingen båt... eller en u-båt kanske

Svar på tråden gravid? när märker man av det?