• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • sweetstreet

FruL,

Jag förstår verkligen att du känner dig nere och ledsen och arg, och frustrerad.
    Helt okej tycker jag! Det måste man ju få göra! Bara du inte ger upp!!!!!!!!!
    och vi är många här som tänker på dig och håller alla fingrar och tår vi kan!! Kanske kan den tanken lysa upp åtminstone LITE i mörkret...???

• nenne78

nu är jag fruL
    haha, en tonåring som just fyllt 28

• ljuvlig

Jaaa, ni har så rätt!! Trams på mig....
    Nu har jag som mål att muffen måste bli bra inom 2-3 dagar!! Hi, hi.

• A.M.

Muffen ... vi kallar den för murven ...

• nu är jag fruL

sweetstreet: TACK fy vad söt du är. Blev farligt nära tårarna när jag läste ditt inlägg inte det bästa när man sitter på jobbet
    TACK. Men ibland är det svårt att INTE ge upp...

nenne: du är MENTAL tonåring själv är min mentala ålder ungefär 4 alltså jag är tjatig, gillar kiss* och bajs* skämt och kan själv!

• ljuvlig

Muffen säger min man och jag tycker det är ganska sött!
    Murven är väl inte helt fel heller *ler*

• A.M.

Ja - muffen är sött, men det passar liksom inte så bra när det inte är så mycket muff kvar ... :-O

• nu är jag fruL

ha ha ha AM
    nu behöver vi ju inte fundera på hur du ser ut
    ha ha ha

• nu är jag fruL

oj inte rumsrent!!!!
    varför skulle vi ha funderat på hur AM ser ut därnere

oj oj oj nu åker jag snart ut härifrån

• ljuvlig

A.M.

Nu skrattar jag igen!!! Fast om jag tänker efter, hur menar du egentligen? Att den är lite krasslig eller?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?