• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

snacka om långt snöre!

• mugglesfan

jag är hela tiden lite "off course" i diskussionerna men det är för att jag inte varit inne på länge och försökte skumma ikapp - hoppas ni ursäktar!
    kände nästan att jag blev mindre stressad över det här med att plussa när jag inte var inne på tråden. jag tror inte jag är i närheten av att plussa - känner absolut ingenting, nada symptoma. BIM på söndag...

• Lapinette

Från mus till snöre och svamp. Nej, nu börjar det spåra ur här inne . Även för mig snart dags att träna ben. Ciao,

• _koko_

mugglesfan - man tänker nog extra mycket på det när man hela tiden är inne här, så för den sakens skull borde man kanske avstå... Men det är ju så roliga människor här, och dessutom är det skönt att få så mycket stöd som man får här när man är lite ledsen...

• Lapinette

mugglesfan - nästan som mig som har på lördag. Vi får väl se vad som händer. Intalar mig själv att det inte är något...känns lättare så.

• nenne78

vi kan väl enas om att ovavsett om vi plusar snart eller om ett år så ska vi ha j*vligt roligt på vägen??? No depp - more stepp! *tappitappititapp*

• nenne78

*steppar ut ur bild och ramlar över kanten på skärmen*

• Snart så....

såg du inte snöret? :D

• Snart så....

Mugglesfan: Det värsta är nog om man mår dåligt och hur ska man dölja det på jobbet? det blir ju ganska uppenbart.

• nenne78

#¤$@*
    *kravlar sig upp igen*

vem har lagt ut en snubbeltråd här??? och vad ont det gjorde i skräppan!!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?