nu är jag fruL:
Ingen intim fråga alls. Jag hade skit ont hela kvällen igår, men just nu har de lugnat ner sig. Så det kanske äntligen är på g att försvinna, känns inte lika kul att ha mens och ömmande boobies som om det hade gjort om man var gravid.
Ska testa om det inte försvinner helt till helgen, igen så att man får klara besked. Man har ju hört de som har mens och som är gravida, nu tror jag verkligen inte att jag är gravid, men men om de fortsätter ska jag ta ett test i allafall så man får minuset bekräftat.
Nästa BIM har jag den 15/10, så nu siktar jag på det.
Pratade ut med maken igår och vi har varit ledsna båda två. Sen bara för att det inte har gått på 3 gånger så blir man ju orolig. Jag förlorade mina tvillingar för 5 år sedan i vecka 13-14, gjorde en skrapning, så vi har blivit lite nojjiga att det kanske är något som har hänt. Men inför nästa gång ska vi bara tänka positivt, händer inget då heller så ska jag göra en rutinkontroll. (om jag inte gör det innan)
jag har aldrig gjort det, innebär det bara att de kollar ens värden? Går man till vårdcentralen eller?? Jag har ingen aning, är det någon som kan hjälpa mig? Jag ska även försöka boka tid hos gyn, så man får veta att det står rätt till även där.