FruL,
Graviditet var absolut inte planerad, hade ingen aning om att jag var gravid, och när jag fick vad jag trodde var mens (bruna flytningar) så trodde jag att det var lugnt. Så jag gick ett tag, innan jag av en slump gjorde ett test, som visade positivt efter att jag testat andra gången, så visade det sig at jag var i 8e veckan. Och på UL visade det sig att det var tvillingar. Sen sa de att den ena inte mådde bra.... men det var en planerad abort, eftersom jag skulle plugga mitt sista år på universitetet i UK då. Hur som helst, det var mitt i sommaren så jag fick ingen tid för abort i Stockholm, så det var därför jag gick med dem så länge.... + att jag innerst inne inte ville göra abort, ju längre tiden gick destu hellre ville jag behålla dem, men min man tyckte inte att det var en bra idé, så det blev som det blev och jag har ångrat det sedan den dagen.
Det är hemsk jobbigt eftersom jag fick se dem på skärmen hos barnmorskan. men jag vet att vi gjorde rätt då pga vår situation. men ångrar mig det gör jag, särskillt NU.