• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • A.M.

Men man kan ju döpa den genom att DOPPA den i NÅGOT ... (skvätta vatten på är inte lika kul)?

Har nog aldrig heller kallat den för något - eller råkat på en kille som haft ett namn för den ... Förutom Stanley the Powerdrill - är det någon här som har haft med en döpt snopp att göra???

• ljuvlig

_koko_

Jag ansluter mig gärna till listan också.
    "Ljuvlig, 31 år Göteborg"

• sweetstreet

Alltså tjejer ni är UNDERBART HÄRLIGA!!!!!!!
    Här surfar man in på tråden och får värsta skrattanfallen!!

Den ena är att A.M´s tips är jättebra, tycker iallafall jag! :D
    FruL, ifall du tycker det kan göra ont så gör helt enkelt så att du "testar" lite olika varianter av bakifrån, precis som ni andra tjejer redan tipsat om. Jag tror säkert du kommer att hitta din favorit bland någon av dem! ;)
    Jag gillar som sagt att ligga på mage i sängen.
    Undrar även en annan grej, tror ni att "skedställningen" kan vara bra för barnalstrande??? Jag gillar nämligen den jättemycket! :D :D :D
    Hm, om missionären är bäst för vissa kanske vi drastiskt måste börja ändra på våra sexvanor?!?!?!??

Och Ford Fairlane är guld, men jag minns inte heller Stanley. Borde kanske se om den då´rå.

• Emmylou

Hej alla underbara kvinnor! Har inte vart inne på ett tag men har spenderat lite tid med att läsa ikapp nu- Puss på er, har saknat alla kul och intressanta diskutioner!

Hursomhelst-stort grattis till alla + are! Hade fullt böj förr förra helgen(tror jag det var...) så jag ska testa på lördag morgon. Det känns som om någon har bitit mig i bröstvårtorna(fast det inte är det ) så jag hoppas också på +...

Och vet ni vad som hände idag, jag köpte två trisslotter för mina sista 50 kronor och vann 1000x2- det känns helt overkligt! Så nu känns det faktiskt som allt är möjligt!

Kram kram från en hoppfull.

Ps: hållet med -koko- om att fear and loathing är helt underbar...God damn bats everywhere!

• Liten med Mindre

Emmylou - låter som om du är på "bettet". :)

Hoppas!

• nenne78

nu är jag fruL Stockholm 31år
    cicciL Stockholm 31år
    Mindre Stockholm 31år
    Lapinette Stockholm 35år
    Magda78 Göteborg 28år Gravid!
    Emmylou Stockholm 28år
    JeckaH
    Jessie76 Luleå 29år
    Gilmore Girl
    Snart så... Stockholm 28år
    mugglesfan Göteborg 35år
    162ochenhalv Skåne Gravid 18/9!
    Eden-06
    Hanna_79 27år
    _koko_ Stockholm 28år
    red rose Gravid!
    Miss Tess
    A.M. 37år Gravid 8mån!
    BrudSommar2006 Stockholm Gravid 15/9!
    skorpan_ Norrtälje 27år
    Novemberbrud06
    Moppy Stockholm 29år
    pirr! Göteborg 29år
    fru Wikdahl
    Rickard+Marie 23/9 2006 Gravid!
    Vanilj 31 år
    FruSofia
    sweetstreet
    Bluebride20??
    nenne78, 28 år

• A.M.

Skedställningen är säkert utmärkt. Dels blir det ju bakifrån och dels gillar du den väldigt mycket, och det sammantaget kan ju bara bli bra - eller hur!?

• nu är jag fruL

grattis emmylou!
    Wowo jag trodde nästan att det inte GÅR att vinna på triss. Att det hela bara är en bluff... men alltså inte!

jag vill också ha ett plus och känna symptom
    men nej inget alls
    och som det lät på gyn så lär det inte bli nåt heller...

• nu är jag fruL

men nenne, du glömde ju vart du är ifrån

• _koko_

ljuvlig - välkommen! Har lagt till dig på min lista och lägger ut den här snart igen. Blir lite tråkigt med en massa list-inlägg bara, så jag väntar lite. Vi glömmer inte dig, lovar! :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?