Kul att vi är fler som börjar plussa!
För mig var det hemskt att sluta med p-piller, jag fick så ont i brösten att jag inte kunde torka mig med handduken när jag duschat utan att tappa andan, sedan kände jag mig nästan febrig och hade ont i lederna i början. Det får en att undra vad det är för gifter man stoppar i sig...
Snart så - jag har bara använt CB-tester, jag har läst så mycket om att andra tester inte är så tillförlitliga så jag har inte tordats chansa.
Midsommar07 - jag tror att det kan ta upp till sex månader innan mensen kommer igång igen efter att man slutat med piller. Frustrerande när man går och väntar men helt normalt. Jag hade en första cykel på 25 dagar och nummer två skulle blivit ca 37 dagar om jag inte plussat eftersom jag inte hade ÄL förrän dag 23 när jag nästan givit upp. Det löser sig säkert för dig.
CicciL - det kan ju ha varit ett jättetidigt missfall, fast mensen var ju inte sen i förhållande till när du hade ÄL så allt är säkert som det ska och det kanske ordnar sig redan månaden som kommer, man vet inte! Alltså ingen anledning att ge upp hoppet!
FruL - vi är många som är nyfikna på hur det är med dig.
Oj vad det är spännande att titta in här varje dag och läsa hur det går för alla! Borde bli många fler plus de närmsta veckorna.