• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

cicciL: tack!

Fick samma dag som du 29 maj 2007, lite dum känder jag mig, vi ska ju testa samma dag...

• Snart så....

Smugglesfan: Mina ömma bröst har helt försvunnit, kan inte påstå att jag saknar det :)

• Moppy

Har vågat mig in ett par ggr på familjeliv.se den senaste tiden. Men herre gud vad många galna tjejer det finns där! Vissa tjejer verkar ha nya grav symptom mest hela tiden, och man blir deppig värre när man ser alla änglatrådar och liknande. Tacka vet jag detta 'mellanting'... ;)

• Lapinette

CicciL - tack, det var en rolig sida att kolla på.

• sweetstreet

_koko_

4 veckor låter ju jättelänge!!! :0
    Men det var ändå skönt att höra att du inte hade utomkvedes tycker jag.

Kramar till dig och hoppas verkligen att du klarar av att stå ut dessa 4 veckor utan att känna alltför stor förtvivlan.

Kram till dig!

• Bröllopstokiig

Ja, det finns en massa roligt att kolla på, jag har googlat som fasen den senaste tiden. Hoppas nu bara jag plussar.... usch vad långsamt dagarna går!
    Nu ska jag hem, vi hörs i morgon!

• sweetstreet

Och till er tjejer som väntar in era BIM-dagar: Håller tummarna för er!!!!!! :)

• mugglesfan

vad är änglatrådar...?

• sweetstreet

mugglesfan

Jag tror att det är när man fått ett barn som är dött, eller om barnet dött väldigt tidigt efter förlossningen. :(

• sweetstreet

Alltså inget man gärna vill fördjupa sig i när man som vi helt och hållet blir totalstressade "bara" av att de där jädrans äggen inte ens vill bli befruktade eller fästa....

Svar på tråden gravid? när märker man av det?