Ursäkta om jag frågar men, nu är jag fruL, hur länge har ni försökt? Vad jag har hört så blir 7 av 10 gravida under det första året så har ni hållt på i 1,5 så förstår jag din deppighet. Annars så är det ju hur normalt som helst att det tar lite tid. Alla är ju inte skapta på samma sätt.
Försök att njuta av livet och släpp kraven på barn så kommer det ett förr eller senare. Om ni har försökt i 1,5 år så kanske det är dags att gå till en läkare och kolla att allt står rätt till. Somliga behöver ju äta extra hormoner för att få fart.
Hur många dagar har du kvar borta? Se fram emot att komma hem och njut av allt som du värdesätter i livet. Träffa vänner, god mat, gott vin, resor eller vad det nu kan vara. Jag lovar... det kommer en liten bebis så småningom. Själv hoppas jag på samma sak bara att vår tillvaro har varit minst sagt turbulent sen bröllopet med flytt från Frankrike och nu vid denna ÄL så slog vi till och köpte lägenhet inne i stan för massor av miljoner. Tror att såna upplevelser inte riktigt förbättrar chansen att bli gravid liksom pressen att så gärna vilja. Cheer up!