FRU L;
Gumman, det jag menar är att jag tänkte också på det hela tiden och ville så gärna och var uppstressad, då gick det inte alls.
Ja la om taktik helt enkelt. När vi var på semester hade jag stickorna med, tänkte på det osv. Men när jag väl hade full böjj på stickan, testade på morgonen, sa jag inget till min man och sen gick jag o åt frukost och la oss vid poolen där jag låg och läste hela dagen (full vetskap om ÄL). Först på kvällen när vi kom tillbaka till villan och skulle ta en dusch innan en massage, så hade vi sex... jag försökte bar vara lugn och utvilad, inte vara uppjagad som jag har varit de andra 2 gångerna.
Köp stickor, se fram emot nästa ÄL, fortsätt LÄNGTA efter barn, försök räkna ut när ÄL är och se till att ni är tillsammans den dagen/dagarna.
Vi hade sex dagen innan ÄL 2 ggr samma dag och dagen efter. (dagen efter var det mer "panik-knull" eftersom vi ville så gärna, då sprang vi mitt på dagen hem från stranden och bara körde på utan någon som helst romantik).
Jag förstår hur du känner! Och visst ju äldre man är desstu mer påtagligt blir det. Min man fyller 38 år så vi är verkligen i en ålder där man vill att det ska ta!
Min kompis försökte i 1 1/2 år innan det tog, och det tog för att hon sket i det till slut, hon bara la ner för inget hände... Så med det sagt så var hon uppjagad som fan, vilket inte gjorde det bättre.
Det kommer lösa sig!