• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Ska ha mens till helgen, men kan man känna att brösten ömmar redan??? Jag kommer inte ihåg något sånt från min tidigare graviditet?

• nu är jag fruL

hela min värld har rasat jag har fått mens

• Bröllopstokiig

Men är det bara bruna flytningar så där som det kan vara i början eller är det full fart rött??

• _koko_

CicciL - jag tycker mig ha läst mig till att man definitivt kan ha ömma bröst innan.

fruL - *KRAAAAAAM*
    Är så ledsen för din skull!! Nu behöver ju du vara hemma och hållas om av din man, åsså är du inte ens i rätt stad...
    Ta hand om dig, unna dig något gott, och prata ut här om du vill, vi lyssnar!

• Bröllopstokiig

Fru L,

Håller med koko, unna dig ett bad eller något mysigt på hotellet och sen tar du och äter något gott, ta ett glas med, det skadar ju inte!

Ag mina ömma tuttar så vete katten alltså, jag känner att det är något som är annorlunda men vågar inte hoppas. Det är som jag känner på mig att det har tagit denna gången! Sjukt!
    Tur att man kan skylla på inbillning och skengraviditet om det nu inte skulle vara så!

Ha en trevlig kväll!
    massa kramar till er alla men mest till Fru L nu!

• _koko_

CicciL - ja, du har verkat rätt kaxig på sistone... :D

Jag kände lite så förra månaden men det var ju fel, så nu byter jag strategi!

Hur som helst håller jag tummarna stenhårt för dig CicciL - nån måste ju få lyckas den här månaden iaf!

• nu är jag fruL

Nej det är helt uppenbarligen mens. Klarrött och floder. Låter inte som någon nidblödning där inte.
    Jag är så otroligt ledsen att jag inte kan sluta gråta. Inte särskilt bra när man är på tjänsteresa.
    Allt är verkligen skit just nu. Inte bara detta att jag inte är gravid och är långt hemifrån. Jag ska dessutom tvingas resa i 2 månader framöver. Jag vill INTE veckopendla så var inte dealen.
    Dessutom så ionnebär detta att vi kommer missa ÄL 2 månader framöver så det kommer inte bli några barn under 2 månader heller

MEN jag är förutom det övertygad om att vi inte kan få barn överhuvudtaget. Vi prickade verkligen ÄL och körde som attan. Så om det inte blev nu så blir det aldrig. Funderar på att sluta försöka och inse att vi inte kan få barn.

Sen är det pendlingen... VILL INTE!!!!
    Kan inte heller ha en mysig kväll då hotellet suger...

ALLT är skit

• _koko_

Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, det är INTE kört för er!!! :(
    Jag förstår att du är jätteledsen just nu, men snittlängden innan man lyckas är 7 månader, glöm inte det.

Er lilla bebis var bara inte redo att flytta in ännu.

Finns det inga möjligheter för din man att hälsa på dig när du har äl nästa gång?
    Vet hur jobbigt det är att veckopendla, jag höll på i ett halvår och det sög hårt. Man var aldrig "hemma" någonstans och det var svårt att alltid vara glad och gullig på beställning (för båda!) den lilla tiden man har tillsammans varje vecka...
    Det kanske går att uppgradera hotellet? Klen tröst, jag vet...

Usch, vet inte vad jag ska säga som inte bara låter klämkäckt eller tröstlöst...
    Skickar en kram till.

• Magda78

Hej tjejer, har inte varit så aktiv här i tråden på sistone - skyller på jobb och annan skit. FruL jag lider med dig. Precis som _koko_ säger så kan det ta tid även om man är frisk och prickar exakt dagar. Hoppas du känner dig bättre snart!

Enligt mina egna beräkningar så är jag v 5+2 idag (5 veckor och 2 dagar). Är så fruktansvärt rädd att nåt är fel, jag känner inget som helst (i stort sett) och enligt alla missfalls historier på nätet så går många runt med inga symptom i flera veckor innan kroppen fattar att det är ett missfall och stöter bort det. Snyft beem me to week 12 please. Vill bara att man kan sluta tänka på det! Tiden går s å s a k t a....

Kramar till er alla

• _koko_

Magda78 - jätteläskigt! MEN, tidiga missfall sker för att det är något fel på fostret. Och jag läste någonstans att man ska koncentrera sig på att vänta bebis, inte missfall! Många känner inget alls de första veckorna, så ta hand om dig nu och fortsätt vänta BEBIS!

Kram på er alla tills i morgon.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?