A.M.:
Det var helt fantastiskt bra. Vi hade bokat en studio, men min man hade ändrat det utan min vetskap och ändrat så vi fick Pool-Villa. Det går inte att beskriva i ord vilken service vi fick, det var outstanding!
Blev välkomnade av general manager, resort manager, spa manager etc personligen. Hade V.I.P status och var inbjudna på cocktailparty osv. Rummen var helt grymma, att bara kunna hoppa rakt ner i sin egen pool 1 meter från sängen är en känsla svår att beskriva, särskillt när man är på honeymoon. Butlern var on call 24 timmar, alltså dygnet runt. Hon kom springande så fort vi ringde, behövde vi tandkräm till i morgon kom hon med en gång med dem på silverfat. Hon bokade in massage och fixade allt. Fyllde kylen med det vi villa ha och bjöd på champagne, frukt opch choklad etc. Hon var precis som på en film... stod i givakt hela tiden och följde ibland med oss till en av restaurangerna och visade oss vårat bord etc. Galet!
Även om man bor i något av rummen eller i en studio, så är det otroligt hög standard och ett fantastiskt område!
Vill man äta lite billigare så finns det restauranger utanför resorten som har billiga priser, men det är ju inte dyrt på resorten om man jämför med andra ställen och till och med Sverige.
Massage och Spat på resorten var outstanding med och igen, om man vill ha billgare alternativ så fanns det på stranden utanför resorten.
Jag kan verkligen rekommendera detta!
Vill man inte ha en poolvilla med butler hela tiden, kan man ju boka det kanske de 3 första dagarna och sedan ta ett vanligt rum, för det kostar ju en del med detta upplägget.
Googla på Evason resort & Spa, HuaHin, så kan du se bilder.
Koko: Tack! Det känns lite konstigt att vara hemma och vara fru. Nu sitter man här på jobbet igen. Men det är ju tur att jag har er, denna tråden förgyller just nu min tillvaro! Visst är det så att man inbillar sig hela tiden. Jag ska ärligt säga att jag går och känner efter med. I helgen så sa jag att det inte var gott att röka till min man, när vi tog ett glas... hmmm och fick ju för mig att det var ett tecken. Fast man vet ju att det inte är det! Ha hahaha ja visst är man knäpp!
kram kram