• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • A.M.

Jessie76 - du har en vaäldigt bra inställning till detta! Uppiggande! Och Indien är verkligen helläckert - jag vill också dit!!! Får vänta ett par år bara ...

mugglesfan:
    Hoppa på honom bara! Trots halsont och allt - tänk på era ädla syften & mål! Lycka till!

• Skivbaren.nu

Mindre
    Ja du, jag har ingen aning, att drömma om bebisar, jag gick igenom hela förlossning och allt häromnatten. och drömde om en liten gosig pojke.
    Kan tilläggas jag är inte gravid och vi har inga planer på att skaffa en till just nu, har 2barn under 3år och de känns som de räcker för stunden...

fast min mamma drömde faktiskt att jag var gravid och berättade de för mig och straxt efteråt så visade de sig att jag var gravid med (med andra barnet).

• FruSofia

Hej!
    Har inte varit så aktiv i tråden eftersom inget hänt i bebisverkstan, förrän nu! Jag fick min sista p-rings mens den 5 augusti och igår, på dag 34, fick jag fullt utslag på CB äl-test Så nu börjar den långa väntan till den 21/9 för att se hur det gick Fast känner jag mig själv så har jag tjuvtestat före det

• Jessie76

God morgon!
    Jo, men i den lilla besvikelse som fortfarande sitter i förvisso så kan jag verkligen förstå er som försöker och inte har några sen tidigare. Jag lider med er, det måste kännas jättejobbigt?
    Jaja, men vi fortsätter försöka - och blir det så blir det
    Tack för alla fina ord ändå

• _koko_

mugglesfan - hoppa på ditt husband, vad säger din man om det, och varför har du ett husband??? :D :D: D
    Förlåt, kunde inte låta bli...

Tråkigt, Jessie, men då får ni mer tid att öva. :)

Jag har inte så mycket nyheter, tycker att jag mår lite illa men det är bara självframkallat!

• _koko_

FruSofia - välkommen tillbaka och grattis till utslaget! :)

• mugglesfan

Min man är mitt husband (fr engelskans husband).
    Jag har haft tydliga ÄL-flytningar men igår orkade ingen av oss jobba på bebis eftersom jag är sjuk och vi båda jobbat för mycket (till kl 19 igår). Få se om man kan få till det ikväll tro?

• _koko_

Jodå, jag fattade att det var engelska, men menade att det borde hetat min husband och inte mitt, i sann svengelsk anda... ;)

• Nickedockan

Hej på er,

får jag störa litegrann med en fråga..?

Jag har läst er tråd litegrann då och då.

Jag skrev tidigare ett nytt inlägg om att jag slutat med p-piller, inte för att bli gravid nu, men för att "rena" kroppen tills den dag jag vill blir gravid, som jag hoppas inte är alltför långt fram... ;)

Jag har börjat dofta så himla annorlunda, äckligt!, sen jag slutade med pillerna. Någon som känner igen det? Antar att det har med hormoner att göra, kommer det att bli bättre? Kan det stabiliseras eller har jag pajjat min naturliga doft genom alla år av hormoner...? Jag vill inte gå runt och stinka! Ingen deo funkar! Help...

Kram

Svar på tråden gravid? när märker man av det?