• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Jessie76

Alltså en fråga(som vanligt ) - kör ni bara på ÄL eller har ni 6 hela tiden?! För det låter som att ni bara siktar in er på ÄL och det är ju tokigt..... Bara undrar...

Jo jag ska, men jag är så nervös

• Magda78

Vi körde bara mer än vanligt under ÄL = varje dag. Skulle tippa på i snitt var tredje dag eller nåt i vanliga fall.

• Snart så....

Här är en till icke-gravid! *viftar med handen*
    Inget utslag på ÄL-testerna så borde ha redan ha haft ÄL. Nu kommer den värsta tiden att bara vänta och se om mensen kommer eller om man får plussa.
    Tur att vi ska resa bort i helgen så får man lite annat att tänka på :)

• skorpan_

Vi kör extra under ÄL men annars så blir det en jämn takt var 3.e dag. ungefär..

• Bluebride20??

tänk om jag e gravid....... vore en dröm i så fall

• _koko_

Vi körde inte ens extra inför äl... Därav endast två försök då. ;)

Kommer nog göra det framöver om det inte händer något, men nu i början skulle det kännas fel för oss.
    Kan tänka mig att man blir lite slutkörd om man kör hela tiden under äl och att det då inte blir så mycket resten av månaden.

• Jessie76

Inget plus vart det....Still in the "non pregnant" än så länge alltså

• nu är jag fruL

men jessie
    Vilket test tog du
    vissa ska ju tas emd morgonurinen. Så omd et var ett sånt test så kanske inte ditt var korrekt!
    fattaru

jag har inte testat men jagh känner att jag inte är gravid. Så det blir vin för mig wett tag till

• Jessie76

Känns ju som att jag är det, men tydligen inte....

CB tog jag...
    Men nog borde väl det funka med dagspink oxå??? Jag vet inte, och dom hade inte dom med tre testgrejjer här i hålan så jag köpte bara ett.........................

• Jessie76

Kan mediciner påverka resultatet?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?