• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

mugglesfan
    låter tokskoj, men kanske inte när man vaknar dagen efter och ska se vad man har fyndat *fnissar*

• nu är jag fruL

Hejsan tjejer. Vad himla attans skit*kul att träfafs!!!
    MEN jag har lite svårt lördagen den 30... det skulle vara senare på kvällen eller hmmm
    oj vad svårt det blev. jag vill ju verkligen vara med!!!
    men mindre....
    gör det något att man är lite rödmosig i ansiktet när vi träffas?

Annars föreslår jag mån 2:a oktober om inte kväll 30 fungerar. Eller så får ni träfafs utan mig
    vilket ego jag är

• nu är jag fruL

Apropå det så är vin-shopping ungefär det enda sättet för mig att komma ut och shoppa. Jag avskyr att handla och prova kläder, urk
    men efter lite eller snarare mycket dricka så går det kanon.

Eller jag kom på en bra ide förresten.
    Vad sägs om brunch tidigt på söndagen?
    fast hmm det kanske inte heller var någon bra ide kom jag på...
    usch vad svårt

• Snart så....

Det vore superkul att träffas,har dock oxå svårt den 30/9. Annars kan jag nästan när som helst. Hur många är vi som bor i stockholm? *tänker så det knakar* på vilken sida var den suveräna listan?

Ohhh ja ja ja...jag älskar vin-shopping gjorde bara för några helger sen. Lite lagom lullig när man strosar runt på stan :D

• FruSofia

jessie

Jag åt Hemofer (järntablett) när jag var gravid och den ska tydligen vara snällare mot magen än många andra. Så kanske det kan vara värt att prova?

• _koko_

Hej!! Här är en som har smygshoppat, fast utan vin (kändes inte helt rumsrent kl 11 på förmiddagen...)! Tog ledigt från jobbet vilket var jättesmart, för nu känner jag mig faktiskt rätt uppåt!
    Ska dessutom ut och dricka vin ikväll, så jag hinner med en massa roligt idag!

Igårkväll blev det inte så mycket godis - jag köpte en hel del, men vi hade inte ätit middag förrän kl 9 (kom hem sent från jobbet), och efter det fanns inte så mycket godisutrymme... Rätt bra egentligen. :)

nenne78 - "1.20 exkl förspel", pratar vi minuter eller timmar?!! :D - jag för gärna upp sånt på listan om ni delar med er, hahahahaha...

Är inte i Sverige ens nästa helg, så då blir det svårt för mig att vara med. Har även lite dåliga erfarenheter av att träffa folk jag chattat med på nätet i vekrligheten (varje gång har kontakten runnit ut i sanden efteråt, jag måste vara en hemskt tråkig människa i verkligheten... ;)), men om ni andra ska ses vill jag ju vara med ändå...

• nu är jag fruL

koko: du ska inte dlma oss efter andra dårar du träffat!!! vi är värre dårar
    så...
    friskt vågat hälften vunnet eller
    Jag tycker du ska vara med. är du trist får vi vet hälla i dig vin
    skojade...

• nu är jag fruL

DÖMA skulle det ju stå!!!
    dumma dator

• nu är jag fruL

om det är 1.20 i timmar... oj säger jag bara, så länge orkar aldrig vi!

• nenne78

det är räknat i minuter(och då har jag lagt till lite tid) eftersom vi är så heta på varandra

oh ah WEE! Färdig.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?