Godmorgon alla underbara kvinnor i barnfabriken!
Nu ska ni få höra något riktigt konstigt...Jag har +-at. I fredags. Och i lördags. Jag ska egentligen ha min mens på måndag eller tisdag och nu är jag fullkomligt livrädd att det ska försvinna, att det inte ska bli nån bebis. Jag känner på brösten och de känns litet mindre ömma(jaha ja ja då får jag väl mens imorgon då -suck-) Till saken hör att jag länge gått med en förkylning lurande i kroppen, jag har haft ont i kroppen men den har inte brutit ut, nu har den gjort det, har fått litet snuva men that's it... Nu känns det ju sålunda annorlunda i kroppen så nu tänker jag - jaha ja, det blir nog ingen bebis, den försvinner säkert... Jag vet att det kanske låter HELT galet men jag är så fruktansvärt rädd för att få missfall för jag har ganska många vänner som fått det sina första graviditeter... Helt knäpp är man, men jag vill bara att allt ska gå bra... Det är sån himla tur att det här stället finns, min man skulle tro att jag var galen om jag inte fick komma in hit och prata av mig litet.
Nervös söndags kram från en litet spak förstagångs gravid