• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nenne78

fast jag delar ara med mig av tips om jag får halva din delicatoboll.

• nu är jag fruL

sverige eller utomlands?

jag kan inte äta delicatobill, har du nåt annat att bjuda på?

• nenne78

ooh jag vet massor av bra ställen...

• Snart så....

Jag kan bjuda på delicatoboll, damsugare eller varför inte en mazarin? Vi har en hel frys full på jobbet :D

tittar efter något ganska nära stockholm, så man slipper massa resa och bara kan njuta av tiden där. Förhoppningsvis har jag ÄL då så då vet ni vad vi kommer att spendera tiden :D

• nenne78

högbo bruk i sandviken. 20 mil från sthlm (jooo det är skitnära!!) park Inn brukar ha romantisk weekend där för 1995 kr för en minisvit med frukost och 3-rätters har jag för mig. Otroligt bra mat och mysiga omginingar.. Finns ett litet spa där med.

Dalarna kanske?
    Åkerblads i Tällberg
    Dalecarlia

• nenne78

tåg sthlm-gävle tar 1 timme och 30 minuter, sen är det 2 mil därifrån till Sandviken. Dyraste tågsträckan i Sverige visserligen...

• Snart så....

Det är inte så långt och vi har bil så det är inga problem.. *surfar för glatta livet*

• nu är jag fruL

annars är ju hasseludden ett väldigt rofyllt alternativ. Tar vel 20 min från slussen och har weekend priser med mat o boende.

• nenne78

hogbo-brukshotell.parkinn.se

Gör ett avbrott i vardagen och tillbringa en lugn och avkopplande helg hos oss. Ta en lång promenad på bruket och avsluta dagen med en tre-rätters middag.

I paketet ingår följande:

Logi i dubbelrum
    Generös frukostbuffé
    Tre-rätters middag (exkl dryck)
    Mousserande vin, frukt och godis på rummet
    Pris
    1.025 per person. Svit 1.225 kr per person.
    Gäller helger under 2006.

• Snart så....

Nenne78: detta var riktigt bra, det fanns ett Whiskey-paket som jag tror skulle passa perfekt. Min m2b ÄLSKAR Whiskey :)
    tackar för hjälpen

Svar på tråden gravid? när märker man av det?