Lapinette: du och jag är otroligt lika! Även jag har ätit ända sedan 19-årsåldern. Hade ett långt förhållande from 21 år tom jag fyllde 30. Sedan var jag singel i 2 år tills jag träffade min nuvarande man. Vi gifte oss i slutet på juli och det slumpade sig så att min dåvarande pillerkarta tog slut dagen innan bröllopet. Kände mig lite shaky när jag slutade äta (typ: "är jag verkligen redo för att bli mamma - hjääälp"), samtidigt var vi båda överens att nu ville vi försöka bli föräldrar. Så vi har försökt i 2 mån. Dock utan ÄL-test änsålänge. Men min sexlust har ökat sedan jag slutade med piller så vi har humpelidumpat ganska ofta får jag säga! Alltid ngt
JAg har således haft ett kort uppehåll (när jag var singel) tills jag upptäckte att jag fick väldigt mkt finnar av att sluta med piller, så jag åt även när jag var singel. Har aldrig varit gravid, inte ens ofrivilligt.
Det underliga är att så fort jag slutat, blev jag tvärsäker på att NU vill jag bli mamma! (Från att ha varit lite shaky som sagt precis när jag slutade.) Tålamod har aldrig varit min starka sida heller...