• summergirl

juni 07

Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram

• Svar på tråden juni 07
  • Gnurfan

Hjälp, vad ni har kommit långt. Vi har ej bokat vare sig kyrka eller lokal, även om jag kollat att det verkar vara ledigt den 30/6 och 7/7. Kanske är det dax att göra det så man får som man vill. Vi ska bjuda ca 60 personer, men hålla priset nere. Det blir en hembygdsgård = billig lokal + cateringbuffé.

• junibrud-2007

Är den 22/6 2007 midsommarafton?

Funderar på att byta datum från 16/6. Vi förlovade oss nämligen 22/6 2002.

• junibrud-2007

Oops...jag menade 22 juni 2001.

• Marsuinna

junibrud-2007:

Vi bytte också datum till det datum vi förlovade oss 2001! 30 juni!

Ja, den 22 juni är midsommarafton. Men det kan väl vara romantiskt att gita sig då? Eller vet ni med er att era gäster alltid gör nå´t speciellt på midsommar? Annars kan man ju skicka ut inbjudningarna i god tid så folk kan planera om

• kär & galeb

Hej junibrud-2007

Vi hade först tänkt att gifta oss under midsommarhelgen men fick rådet av frisör kyrka mm att tänka oss för då det oftast är dyrare då många lägger på en storhelgs avgift.
    Så vi bytte datum till den 30 Juni istället.
    Kan vara nått att tänka på.

• junibrud-2007

Ja det har du ju rätt i. Priset ökar markant under midsommar. Det blir nog den 16 juni som vi bestämde först.
    Fast det är helgen då det är bal hos oss så det gäller att vara ute i god tid med frisör. Undra hur tidigt innan man ska boka?

• kär & galeb

Jag har redan hunnit boka av en fisör och ska snart boka en annan...

• Marsuinna

Jaha jag tänkte inte på att det blir dyrare under midsommarhelgen! Sorry

Jag har inte bokat frisör än... Kanske man behöver gör det snart?!

• kär & galeb

Om det är någon speciell frisör tycker jag att du ska göra det senast nu i höst för att vara på den säkra sidan.

• Marsuinna

Ja, det har du rätt i... Vill gärna ha en frisör som kan sminka också så man kan göra sig klar på en och samma plats det vore skönt!

Svar på tråden juni 07