• summergirl

juni 07

Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram

• Svar på tråden juni 07
  • Kärleksfeber

Bröllop2007: Vad fint det lät "teater aftonstjärna" vart ligger det? Ja, hon syr klänningar på beställning. Hon har jobbat på Operan och sytt deras kostymer så hon är riktigt duktig!! Vad får klänningen kosta? Vilken typ av klänning vill du ha? Jag vill ha en sådan klänning som Malin Bayard (eller hur det nu stavas) hade, enkel!

• Bröllop2007

Kärleksfeber
    Teater aftonstjärnan ligger i lunby på hisingen nästan vid högskolan jätte mysigt.
    Jag har fått tyg från min mammas vännina som är indier så det är fix, hade dock inte tänkt att lägga en förmögenhet på att få den uppsydd max 5000kr. Min ska också vara ganska enkel med öppen rygg.Malin modellen är fin, Ska träffa min kompis om ett par veckor och kolla på hennes skisser, hon bor nämligen i london så antingen skickas det eller så får jag åka dit eller hon hit:)Vad hade hon tagit för att sy upp den tror du??

• Kärleksfeber

Bröllop2007: Jag ska kolla upp det där och svarar dig snarast!

• Marsuinna

Bröllop2007:
    Du menar i vilken kyrka eller vilken stad? Vi ska gifta hos i Västra Husby kyrka, ligger lite utanför Norrköping.
    Ni då?

• Marsuinna

Bröllop 2007.
    Tack , fast det är verkligen jättesvårt att hålla tyst!

Ang. ditt inlägg om bjudningarna.... Inte alls egoistiskt anser jag! Vi gör på samma sätt!

• Marsuinna

Hej! Nu blir det nog så att vi kommer beställa inbjudningskort, festprogram och dyl. i samma stil och jag har hittat en sida som säljer det till bra priser. Tror vi har bestämt oss för det iallafall

Är det någon som har handlat från kortdesign.se som kan säga om det är fina kort?

• junibrud-2007

Marsuinna:

Vi ska också handla från kortdesign.
    Vilka kort har ni valt?

• junibrud-2007

Glömde ju skriva vad vi valt.
    Vi väljer mellan - Amore & Kärlek!

• Bröllop2007

Marsuinna
    Skönt att höra att man inte är ensam om att sålla bland sina inbjudna...

Svar på tråden juni 07