• summergirl

juni 07

Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram

• Svar på tråden juni 07
  • Bröllopstokiig

Hej på er! Vad skönt, det var bara jag som var dum igår när jag inte fattade "bröllopsplaceringen".. nu är allt som det ska igen!

Vi är precis i början av bröllopsplaneringen men vi vet att vi ska gifta oss nästa augusti, vart vi ska gifta oss och vart vi vill ha festen. Det jag just nu funderar mest på är hur många och vilka vi ska bjuda. Har ganska många vänner men ännu fler bekanta. Hur har ni gjort/tänkt??

• Bröllop2007

Kärleksfeber
    Vi tänker att det är vår dag & att vi ska ha en trevlig dag...därför har vi bara tänkt bjuda de som verkligen betyder något för oss. Inte bara bjuda för att.Egoistiskt??

• Hanna76

Det är svårt med inbjudningarna... Alltså vilka man skall bjuda.

Så klart är det Vår dag och vi skall bjuda dem vi vill, men det finns alltid någon som står hyfsat nära som man bör/vill bjuda... Vi har börjat fundera på vilka vi skall bjuda, och en del, ca 30 pers, är självskrivna. Sen är det kanske 10 till "kanske"... och massa andra "eventuella"... Kanske kan lösa det hela med "efterinsläpp"

Hmm, har ju tid kvar...

Hur gör ni?

• junibrud-2007

16 juni är det dags för oss.

• Bröllop2007

Vi har släppt alla bör för i så fall hade vi varit uppe i 100 inbjudna.Jag har tex en moster som jag inte har någon kontakt med och henne tänker jag därför inte bjuda.Min mamma tycker ju att det är lite trist men vad gör man, pengarna växer ju tyvärr inte på träd.
    Men efterinsläpp är ju en bra idé!!

• Bröllop2007

junibrud-2007
    Vart ska ni gifta er?

• Kärleksfeber

Bröllop2007: Precis, jag håller med dig! Det finns så himla många som man bara träffar ibland, som mina kusiner tex. Varför bjuda en massa människor som man nästan aldrig talar med annars??! Det svåraste är att vi umgås med ett par som i sin tur umgås med ett ganska stort gäng blandat med killar och tjejer. Vi har lärt känna dessa, endel bättre endel sämre. Hur gör man med ett "gäng" kompisar, tänk om någon tar illa upp om inte den blir bjuden??

• Gnurfan

Hej! Antingen blir det den 30/6 2007 eller 7/7 2007, får se när den uttänkta lokalen är ledig. Men suck, de som har den svarar inte i telefon. Hur kan folk åka på semester när vi andra försöker boka lokal för bröllopsfest?

• Bröllop2007

Trevligt!!Blir det stort eller lagom, hur gör ni med era inbjudningar?

Svar på tråden juni 07