juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Kärleksfeber
Det är jätte svårt för folk kommer ju alltid ta illa upp men sen var det det där med pengarna. Kan väl göra som Hanna76 sa att man får ha efterinsläpp om det är ett helt gäng med folk så blir det ju inte så stor grej av det. Har en kompis som gick på ett bröllop i juni och där var det middag för de närmaste och tårta och kaffe för de som "kom sen".Det hade funkat super.
Bröllop2007 alla andra :
Vi kommer ha en mindre tillställning med bara närmastre släkten. Borgerlig vigsel hemma i trädgården. Vi kommer skicka ut våra inbjudningar i julklapp....kan inte hålla oss längre.
junibrud-2007
Låter supermysigt!!!Så hade jag också velat ha det men jag har inte ens balkong:) så då får det bli lokal.
Bröllop2007: Vilken superbra idé!! Det tåls att tänkas på. Vart ska ni gifta er föresten?
Kärleksfeber
Vi ska gifta oss i göteborg och ni??
Bröllop2007:
Ja det var ju synd. Vi bor på landet så vi är omgiven av åkrar.
Har ni gjort egna eller köpt/ska köpa inbjudningskort?
junibrud-2007
Vi ska göra egna med embossing, tror det stavas så.Provgjorde tre olika i helgen och det var jätte kul.Har rosor i trycket som vi ska färglägga i samma färg som snöret ska va i runt om, känns som en lång förklarin...hoppas du förstor. Hur ska ni göra??
Bröllop2007:
Vi har inte bestämt men eftersom vi bara ska ha inbjudan och ej fest/vigsel program så beställer vi nog. Tyckte det blev mer besvär för så få kort (ca. 20 st).
Bröllop2007: Vi med fast ute i skärgården. Det blir ett enkelt bröllop med ungefär 90 gäster tror jag. Festen ska vi försöka ha på ett regemente ute på en ö. Vi kommer att försöka hålla nere kostnaderna genom att ta hjälp av familjen och vänner.. min syster är frisör, en vän till familjen äger stora turistbåtar, en kompias är konditor, Försvarsmakten får stå för lokalen;), mammorna får stå för maten, en kompis mamma syr upp klänningen osv Nästan gratis ;).
Kärleksfeber
Låter som ni har en plan:)Vi är fast inne i stan för ingen av oss kommer här ifrån så all släkt och nästan alla vänner måste ha någonstans att sova. Vi ska gifta oss i Lyndby gammla kyrka och ha festen i teater aftonstjärna så blir det på lagom avstånd till stan:)
Syr din kompis på beställning? Jag har en kompis som ska designa min klänning men har ingen som kan sy upp den....