juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Junibrud-2007:
Aha, vad kul Vi har valt kärlek! Tycker det är lite roligt och lättar upp lite fast det är fint!
Bröllop 2007:
Nej, då, alltså man måste ju sålla... Ellerja, vi iallafall. Vi har pratat så många ggr om att gifta oss men sagt att vi inte har råd! NU sa vi att vi får "ta oss råd" (Hmm, hur nu det ska gå...) Annars kommer vi ALDRIG gifta oss och vi vill ju så gärna det.
Men då fick vi ju verkligen sålla i listan och bara bjuda dom som står oss nära. Inga avlägsna släktingar... Kanske det kommer bli sura miner men då år det bli så!
Junibrud-2007
Beställer ni allt på en gång eller tar ni inbjudningarna först? Jag tänkte om jag skulle ringa dom så dom inte slutar med den kollitionen!
Marsuinna:
Vi tänkte beställa inbjudningar först och resten senare.
Vi ska skicka ut inbjudningarna i julklapp så då har vi tid att fundera på meny ett tag till och trycker då det senare.
Hej alla junibrudar!
Hur långt har ni kommit i planering/bokning?
Bara kul att veta
Hej junibrud
Vi har bokat kyrka, lagt handpenning på en klänning till mig, frågat en av solisterna som sagt ja, bestämt i stort sett vad vi ska äta och gjort inbjudningslistan. Tror det var allt..Vad ska/vill du ha för klänning? Hur ska du ha håret? Kram
summergirl
Vart har du fått tag i solist??
Min kusin sjunger jättefint så hon ska sjunga, och sen ska vi fråga en killkompis oxå som sjunger i band.De ska eventuellt sjunga duett.
summergirl
Va bra då vet du vad du "får". Har kollat runt på solister men man vet ju inte riktigt hur de sjunger. Har ni bestämt vilka låtar ni ska ha?
summergirl:
Jag vet inte hur jag ska ha håret än men tror på en "halv uppsatt" frisyr (inge löshår). Klänningen är inköpt, en Aspera. Det är egentligen en aftonklänning men ändrad till vit. Jättefin. Vad ska du ha för klänning??