juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hej på er!
Vi har inte heller planerat bröllops resa, har också små här hemma!
Fast ev så kommer vi åka tors-sön till london! Vi kommer önska oss pengar till det iallafall.
Känns som det kan vara skönt att komma iväg något och ro om varann
Kärleksfeber: Jag vet ichför sig inte vad det brukar kosta att sy upp en klänning fast jag tycker 5000:- för arbetet låte rätt dyrt. Med tanke på att tyget är dyrt också....
Fast som sagt jag vet inte detta är bara min spontana tanke....
Fru JB: Välkommen
Hur går det i planerna då?
Hej! Planerna går bra:
Kyrkan bokad, fast när jag ringde i maj var den redan uppbokad den tid jag först tänk...jag som tyckte jag var ute i god tid. Vi har också bokat stället där vi ska ha middagen, fotograf, hört med frisör och kollat lite med transport. Nyss bokade jag bröllopsnatten.
Jag har köpt överdelen men inget annat. Däremot har jag hittat ett halsband och örhängen.
Filar lite på inbjudningskorten, men det är ju ingen panik. När ska ni skicka ut era? Vi har bara berättat för våra föräldrar, vi vill överaska, men det är svårt att hålla tyst...
Marsuinna: Ja det kanske är lite dyrt!
Finns det någon som vet någon bra sida man kan gå in o kolla på med enkla brudklänningar? Vill inte ha en massa tyg, paljetter, gulligull och rosetter.
Kär& Galeb:
Det blev ett "svävande" pärlhalsband av sötvattenspärlor. Har sett många brudar bära sånt. Jag tycker det är jättevackert.
Fru JB:
Vi ska skicka ut våra inbjudningar i julklapp.
Fru JB: Vi fösöker också hålla tyst här Visst är det jättesvårt.... Vill ju sååå gärna prata om det
Vi har endast pratat med de som är inblandade på ett el. annat sätt såsom toastmaster, tärna osv.
Vi kommer skicka ut våra inbjudningar nån gång i december! Längre än så klarar jag inte att va tyst
Så måste jag ju berätta att vi bokat fotograf idag! Skönt en sak till klar
Han tyckte det var bra att vi var ute i så god tid för dessvärre brukar de få säga nej till många bröllop.
Men nu har vi alltså fått de bästa fotograferna i stan
Oj så tidigt som i december, får nog tänka om, funderade på att skicka ut inbjudningarna i april...
Har försökt att boka transport från kyrkan till stället där vi ska ha festen men de hade ingen kalender för nästa år så de kunde inte ta emot någon bokning. Undrar just när de kommer att få en ny kalender... kommer ringa och tjata
Kärleksfeber: Nixa har väl en del enkla modeller, har inte sett dem i verkligheten men de verkar ha mycket att välja på (både med och utan rosetter)
Hej tjejer!
junibrud-2007 Dom är jättefina! Har själv tre stycken faktiskt(mormor var i kina och shoppa loss) och är jätte nöjd med dom!! Vad är det för färg? Traditionellt i vitt, eller?
I går var jag hemma hos min bror och han hjältpe oss med våra inbjudningskort. Så nu e mallen klar och det är bara för min far att trycka dom, kommer bli så bra!!
Men vi ska nog inte skicka dom förrän i mitten av Januari efter att julen är bortplockad.