juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hallå tjejer!
Här planeras det och fixas för fullt. Beställde saker till inbjudningskorten igår. Hittade fina vita kort för bara 2,50 styck inklusive kuvert. Var ett klipp tycker jag! och lite andra roliga saker som jag ska "smycka" korten med. Ska bli roligt att sitta och pula med!
Sen har det strulat till sig lite med vår kyrka. Vi hade tänkt ha vigseln vid 16.00. men nu visar det sig att dom har lyckats dubbelboka, och vi kan ha vigseln senast kl 14.
Vad tror ni, blir det tidigt eller är det en okej tid?
Hej tjejer!
Nu kommer jag tillbaka, var med i början av tråden men har tagit lite ledigt från planeringen ett tag....
För er nya så ska vi gifta oss den 30 Juni.
Nytt sen sist är att vi igår gjorde klart med cateringen, kommer bli sååå bra!!
Fiolio:Vad trist att det strulat med kyrkan Personligen tycker jag 14 är tidigt, det är ju så mycket man ska hinna innan! Men ni kanske kan styra om lite och t ex fota er efteråt om ni tänkt göra det innan förstårs
Kär&galeb: Välkommen tillbaka Skönt att ha fixat med cateringen! Vad blir det för nå´t då?
Vi hoppas kunna få barnvakt någon helg nu i höst så vi kan åka in och kolla på ringar och tala med cateringfirman.
Är det någon som börjat fila på festprogrammet än?
Hej! Kul att hitta er Jag ska också gifta mig i juni nästa år, den 2 juni närmare bestämt! Vi har bokat kyrka och lokal. Maten lagas av kock på plats så det är också bokat och klart men menyn kommer vi bestämma först i januari-februari.
Inbjudningskort ska vi göra själva och vi hade kommit överens om hur de skulle se ut... men sen har jag fått lite nya idéer och nu är vi tillbaka på ruta 1 vad gäller det
Förresten, hur långt innan behöver man boka fotograf och hotellnatt??
Hej! vi gifter oss 16 juni 07. Igår började jag fixa lite med inbjudningarna... är galen i pyssel och om ca en timme ska jag möta min ena tärna och så ska vi ut och kolla brudklänningar! är lite nervös faktiskt
annars har vi bokat kyrka och festställe och börjat kolla runt på fotografer och frisörer.
Marsuinna det blir så här
förätt skagenbakelse
huvudrätt fläskfile m bacon rulla, fyllda tomater potatisgratäng och rislingsås
efträtt glass m bär som dom server lite på ett festligt sätt
Junibrud 07
Vet inte det beror ju lite var du bor, vi bokade i maj redan.
ikväll ska vi fixa lite med inbjudningarna layoten är nästan klar sen är det bara för pappa att trycka dom.
Kär och galeb: Vad god maten lät! Hur har du gjort era inbjudningar? Håller själv på att försöka struktuera upp dem och skulle behöva lite tips.
Nu har vi fått byta datum också, det blev mer strul med kyrkan
Har bestämt oss för att ha ett midsommaraftons-bröllop istället och nu när vi har pratat igenom det så känns det kanonbra! Uppskattat av släkt och vänner var det också.
2 juni 2007 här :D
21:e juni här, inget bokat än, men jag ser att ni andra redan har gjort det, då kanske det är bra att kolla upp med en gång!
klaraStjärnljus
21:e juni? torsdag innan midsommar då? Annorlunda datum, hur kommer det sig :) Vi gifter oss 23:e på midsommardagen :D
Välkommen förresten!