juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Pruppa: GRATTIS!! Vad roligt för er! Bara att shoppa loss i bröllopsbutiker sen då
Helloj, ska oxå gifta mig 30 juni! Bor i Alingsås men ska gifta mig 30 mil bort, det är lite svårt med planeringen...
Te66an: Grattis vad roligt! Hur kommer det sig att ni gifter er så långt hemmifrån? *nyfiken *
Vart ska ni gifta er då?
Hur går det för alla andra junibrudar? Jag har köpt material till placeringskort!! Tänkte att det är skönt att ha hemma när jag får tid att pyssla lite...
Jag har också äntligen fått hem allt material till inbjudningskorten så nu är det bara att sätta igång när jag får tid över... men med två små barn, sambons egna firma (där jag sköter administrationen) samt heltidsstudier så är det inte lätt att hitta den tiden ;)
Jag har gjort mitt första konkreta steg i planeringen: Skaffat ett jobb så jag kan spara pengar till bröllopet!
När första lönen kommer kommer jag nog inte kunna lägga undan mycket, för då vill jag klippa mig och köpa halvårskort eller nåt på simhallen... Men det måste väl också ses som en investering till bröllopet?
Annars har jag gjort färdigt prototypen till inbjudningskorten, har bara inte bestämt mig för är färgen på pappret och vad jag ska ha att knyta med.
Mönstret till klänningen är på G att köpas, det är söta snälla lillasyster som betalar det. Det är även hon som kommer sy klänningen. För första gången i våra liv verkar vi vara överens och ha samma smak om nånting!
Hejsan! Jag är helt ny här på bröllopstorget, men hört många prata gott om sidan.
Jag och min göbbe ska också gifta oss i juni-07.
Men jag är SÅ fruktansvärt nervös.. varje gång någon tar upp det #ävl# bröllopet på tal får jag ont i magen och blir helt svettig! Vad är det för fel på mig??
Jag är jätte glad åt detta, när bara jag och min göbbe pratar om det för oss själva. Och jag älskar honom verkligen, vet att han är "rätt man"!
Det är när andra pratar om det, eller när planeringarna disskuteras, när folk bestämt säger "Åh, va roligt! Jag bara MÅSTE få komma!" eller när jag tänker efter och inser hur dyrt allting blir.. suck.. är det NÅGON som känner som jag? Eller är alla BARA glada?
helmina: Vet hur du menar med ont om tid... Har också två små barn, heltidsjobb och hus som måste skötas om Men det är ändå skönt att ha saker hemma OM tiden bara finns där
cazzandra82: Klart man blir lite stressad över allt med planering och ekonomi. Inte så att jag får ont i magen kanske men jag undrar hur jag ska få ihop allting!! Det är ju hur mycket som helst att fixa med..
Välkommen till sidan förresten! Du kommer säkert trivas här
Hej! Hoppar lite fräckt in i tråden utan att ha läst igenom den!
Bor i Stockholm och gifter mig den 16 juni! Nu börjar det äntligen kännas "tillåtet" att planera utan att folk höjer på ögonbrynen. Så här långt har vi kommit i planeringen: bokat kyrka och festlokal, spikat budget, köpt brudklänning (i fredags!)... ja, det var nog det.
Lite info om oss:
Jag: 26 (snart), sjuksköterskestudent
Han: 30 (snart), ingenjör
Vi: har varit tillsammans i 5 år (snart), bott ihop i tre år, varit förlovade sen i december.
Ja, ett litet intro. Mer info kommer säkert med tiden...
Välkommen hit Brud_juni2007 Känner igen mig i det du skrev att folk tyckt man varit lite galen som börjat planera redan... Vi gifter oss den 2 juni 2007 och har hittills bokat kyrka, festlokal, liveband, hotell för bröllopsnatten och håller som bäst på att leta fotograf och börja fixa med inbjudningskort
Jag är 31, min sambo 29 och vi har varit tillsammans i drygt två år.
Hej nu har jag också hittat hit :)
Vi ska gifta oss på Visingsö den 30 juni o bor i Linköping.
Vi är 22 och 23 år gamla, jag pluggar o han jobbar som telefonterrorist. Vi bor i Linköping.