juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Det var ju skönt!
Vi har tänkt så att vi bara bjuder dom vi verkligen vill ha där. Tagit bort släkt som man aldrig träffar osv. Det kostar ju på rätt mycket pengar iallafall så varför bjuda t ex mostrar jag aldrig träffar bara för att jag ska gifta mig? Kanske det kommer bli sura reaktioner men det bryr jag mig inte om!
Vi blir runt ett 40-tal.
Nu håller jag på med att försöka skriva nå´t om gästerna och gu va det är svårt!! Tur att jag har gott om tid på mig
Hej alla junibrudar! Jag tänkte ansluta mig till er härliga skara då jag också ska gifta mig i juni, den 30:e närmare bestämt! Längtar så! Men samtidigt vill man att tiden ska gå långsamt för det är ju vansinnigt roligt att planera och gå omkring och tänka på sitt stundande bröllop!
Än så länge är vi klara med:
kyrka
festlokal
logi för gäster
präst
catering
fotograf
Gästlista (80-100st)
Letar klänning för fullt och har hittat en som jag är förälskad i inne på www.brudklanningar.se
Har någon av er erfarenhet av den sidan eller hört något om den kanske???
fiolio - välkommen!
samma datum som marsuinna o jag!!
villken klänning är det du fastnat för, har själv några som jag gillar där.
men då jag är gravid o ska ha i mars så kan jag inte beställa... har tänkt att åka till bridal outlett (stockholm) o titta har endel fint på nätet så jag hoppas på det!
Pruppa - tack så mycket!
Jag fullkomligt älskar FT04, tycker den är så jäkla charmig. Jag har velat hitta en klännijng som inte ser så klassisk ut utan som är mer mig. Och denna känns verkligen Sophia. De vänner som har tittat på den på nätet har hållit med mig och tyckt att den vore fantastisk på mig. En kompis skulle gissa vilken av klänningarna jag hade valt, och hon gissade rätt! och tyckte dessutom att det var den finaste.
Vore roligt att höra vad du pruppa och andra brudar här inne tycker om den. Sen är det ju svårt i och för sig när man inte vet vem jag är.
Vilka har du själv fastnat för?
folio - den är ju jätte fin, lite små söt så där med hättan på huvet o allt!
blir säkert kalas bra!
jag gillar livet på bg1, svårt att säga om kolen då man inte ser hela men den verkar inte va i min smak, men livet gillar jag skarpt.
jag har tänkt mig en axelbandslös klänning då jag kommer vara ammande, o har fått tipset att det ska va det bästa alternativet!
Hej, här är en till som gifter sej i juni 2007, nämligen den 9 juni! Vi har haft lite svårt för att bestämma oss för vigselplats och vilken typ av vigsel vi vill ha , då jag varit gift tidigare.
Jag vill borgligt och min blivande vill i kyrkan. Nu har vi äntligen funnit en lösning!
Vi har hittat en liten vit träkyrka på landet som är i privat regi och som ej tillhör svenska kyrkan. De tillåter borgerliga vigslar i kyrkan ( är eg ett kapell) Så min sambo får sin kyrka och jag min borgerliga vigsel! Ev viger vi oss utomhus jämte kapellet vid fint väder ( finns en stor gräsplan och omgivningen är underbar)
VI har även bokat
festlokal
maten
frågat tre tjejkompisar om de vill vara värdinnor/toastmasters o de har tackat ja
Jag har nästan bestämt vilken ring jag vill ha, funderar mycket över gästlistan, ska snart boka bandet vi vill ha, funderar på runda bord-måste dock hyra sådana i så fall,funderar lite på bordsdekorationer, håller på att kolla hotellrum för bröllopsnatten- det var nog allt för tillfället.
Hur går det för er andra?
Vad händer på bröllopsfronten?
Kram /Emma
Emma6: Välkommen hit!
Vad mysigt det låter med en liten träkyrka
Jag känner att jag inte planerar så mycket just nu... Håller på att skriva lite om gästerna men det är så svårt så det kommer väl aldrig bli klart
fioloi: Välkommen hit som sagt!
verkligen fin klänning!
hallå tjejer!!!
tänkte försöka få arselet ur vagn o ringa fotografen idag....
Pruppa: Hur har det gått då? Ringt fotografen eller?
Jag känner att det känns som så lång tid kvar... Vet inte riktigt vad mer jag kan planera nu.... Några tips?