• summergirl

juni 07

Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram

• Svar på tråden juni 07
  • juni 07

Det verkar vara några som ska gifta sig den
    2 juni, inklusive vi själva. Ni som ska det, vart ska ni gifta er o hur gör ni med bröllopsfesten?

• pruppa

hehe.. tror ni jag bokat fotografen än?! nix... tar tid detta!
    vi har bestämt att vi ska ha en gräddtårta, med jordgubbar o gärna lite choklad... mums... vi gillar inte sugarpaste o sambon ratar marsipan, men jordgubbstårta är ju sååå gott!!!

kul att fler hittar hit!

• KlaraStjärnljus

Helmina:

Tackartackar *slår mig ner och känner mig som hemma* :)

21:e är sommarsolståndet, fin dag att fira tycker vi! :)

Ska ut till Björkö nästa lördag och scouta bröllopsplats och prata med prästen :) Det första konkreta steget i vår planering!

• Filippa05

hej! vi ska gifta oss den 30 juni 2007 i värmdö k:a vi har inte planerat så mycket än men hoppas det tar fart snart

• Junibrud 07

Vad kul att vi är några stycken som ska gifta oss den 2 juni
    juni 07, vi ska gifta oss lite utanför Malmö och har bokat både kyrka och festlokal nu. Idag och imorgon ska vi runt och titta på några hotell, det verkar redan som att det börjar bokas upp så smått

• Marsuinna

Hej tjejer!
    Vad kul att vi blivit lite fler junibrudar i tråden!!

Filippa05: Vi ska också gifta oss den 30 juni! Har en del planerat men långt ifrån allt!

• ~Annelie~

juni 07 ..

Vi gifter oss den 2 juni kl 15.00 i Nacka kyrka (sthlm).
    Vi har bokat kyrka och festlokal,men är lite osäkra på om vi verkligen ska ha den lokalen. Jag vill det sååå jättegärna, men vi har ett annat alternativ som e typ 6000 kr billigare och är en lokal som vi får använda lite hur vi vill..Men på något sätt så vill jag ändå ha det stället vi bokat :)

Vi har tänkt oss 42 pers (familj, släkt och några få vänner).. vi bjuder på förrätt, varmrätt och tårta, samt dryck till maten. Till festen har öl, cider, vin och whiskey för 10 kr glaset/flaskan (detta för att slippa halvtomma glas lite överallt)..

Har hittat en cateringfirma som vi funderar påatt anlita.. har dock lite problem med att hitta 2/3 serveringsfolk som e bra och billiga...

Hur går det för er??

• ~Annelie~

hehe.. inte 2/3 serveringsfolk utan 2 till 3... ;)

• Junibrud 07

Nu har vi bokat hotell för bröllopsnatten!! Vi hittade ett rum som vi blev helt förälskade i och slog till direkt! Känns jättemysigt att veta var vi ska tillbringa bröllopsnatten

• pruppa

nu är finansieringen klart...
    inte riktigt nu men det är på g..
    vi har vunnit budgivningen på ett hus o när vi säljer vårt får vi lite pengar över som vi kan använda till bla bröllopet!! så från o med februri kan jag börja spendera pengar till bröllopet!
    känns skönt att veta att vi slipper låna som vi annars tänkt oss!

Svar på tråden juni 07