juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Vi hade satt vårt datum 2 juni först men så dog min fästmans faster och begravningen hamnade just på 2 juni. Det var ingens fel eftersom vi hållt datumet hemligt så länge. Nu har vi satt 9 juni 2007 istället.
Jag har en fundering: Det lär bli asvarm med alla underkjolar. Men det finns ju smarta lösningar på allt. Någon som vet nån?
Jag tänker nog inte ha någon underkjol... Tycker klänningen faller fint iallafall.
Inte så bra tips kanske men ändå
Jag har heller ingen underkjol.
Tycker min klännig faller fint ändå (vill inte se ut som en maräng heller)
Hej junibrud! Vi har inte riktigt bestämt oss angående låtval men det lutar åt "att älska dig " som duett, och sen har jag varit inne på "from this moment",My heart will go on (våran låt) eller unchanged melody. Min klänning är inte heller hundra bestämd men den jag tingat är ljus ljus rosa, inga axelband,enkel, lite brodyr fram och lite spets i ryggen.Hoppas jag ser ut som en brud ändå.. Håret ska jag nog ha hängande bortsett från några slingor. Kanske blommor i håret.
`Jo, att skippa underkjolarna är ju en effektiv lösning. Men jag vill se ut som en stor, gräddig jäkla prinssesmaräng så jag är nog fast med undekjolen.
hmmm, what to do, what to do?
Junibrudar - var är ni ?
*saknar surrisar*
Hej Junibrud!
Hur går det för dig? Hänt ngt mer sista dagarna?
Hej Kär&Galeb:
Jag har ringt frisören och fått pris på uppsättning och make up. Tillsammans blev det 1750 kr, överkomligt tycker jag.
Håller på att spåna i vart vi ska handla ringarna...tror det blir på nätet iaf, mycket billigare.
Hur går det för dig då?
Vad billigt för frisör + make!
Jo här händer det inte så mycket just nu, har pratat med en som ev. kan fixa catering för oss. Det verkar jätte bra så jag hoppas det blir så.
Hej på er!
Här är jag också! Det händer inte så mycket i planeringen just nu dock!Den 10 Augusti ska jag och kolla på förslag till inbjudningskort! Det ska bli kul! Har bestämt att vi vill att temat ska gå i brudpar som streckgubbar så där lite halvroliga. Om ni förstår vad jag menar....
Ska ta tag i och kolla frisör nån dag här också!