• summergirl

juni 07

Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram

• Svar på tråden juni 07
  • Kärleksfeber

Måste bara få fråga er, startade nämligen en tråd förut utn någon vidare framgång. Det gäller "bordsplaceringen". Jag kan inte fylla i namnen och håller på att bli tokig. Någon som vet vad jag gör för något fel?

• kär & galeb

Kärleksfeber.

Du går ju in på er bordplacering väljer vilket typ av bord ni ska ha och sen får ni ju välja hur många som ska sitta vid bordet.
    Sen trycker ni på en stol skriver namnet i den lilla rutan som kommer upp och sparar. Sen är det bara att trycka på uppdatera och så ser ni namnet i rutan.

• Marsuinna

Kärleksfeber:
    Kul med flara att dela planeringstips och erfarenheter med
    Hur långt är ni i planeringen?
    Hoppas du lyckades lösa det med bordplaceringen!

Kär & galeb:
    Vad skönt med en pappa som pysslar med tryckeri! Jag vet forfarande inte hur jag ska göra! Ska diskutera med min m2b också.
    fast det är SVÅRT att vara tyst... Men samtidigt blir det rolig överraskning i brevlådan för de bjudna

• summergirl

Hello! Vad kul att det är fler som hittat vår tråd! Jag har inte kommit så långt med inbjudningarna. När bör man skicka ut dem om man ska gifta sig i juni? Mars kanske?

• kär & galeb

Vi har funderat att skicka dom i Januari eller februari. I och med att det är semestertider så vill vi ge alla en chans att välja så dom inte bokar något annat. Vill ju att så många som möjligt vill dela vår dag med oss!

• summergirl

Det har du rätt i. Får nog skicka dem i februari då för säkerhets skull.

• Hanna76

marsuinna

Jag tror en av mina kompisar kommer göra inbjudingarna, hon är konstnär och jätteduktig! Det var en av de första grejerna hon frågade när jag berättade att vi förlovat oss, hon villl göra dem. Så vi får se...

Annars håller jag för fullt på att leta festlokal. Vet inte om vi skall ha "självhushåll" eller ha på någon restaurang eller liknande än... Buffé eller 3-rätters...

Mycket att tänka på och har ingen aning om något än :)

• Marsuinna

Summergirl:
    Vi kommer skicka våra inbjudningar redan i mitten av december! Vi föröker hålla det hemligt och jag bara LÄNGTAR efter att få börja prata om vår dag så då känner jag Varför vänta?? Eller vad tycker ni? Är det FÖR tidigt?

Hanna76:
    Ja, visst är det mycket att tänka på! Själva ska vi ha grillfest buffé. Vår budget är inte så stor och då slipper man ju serveringspersonal kostnader.

• Bröllop2007

Hej,hej!Vi ska också gifta oss den 30juni 2007 och jag måste bara säga att det är stark av er som orkar hålla tyst om det....jag berättar för alla jag träffar känns det som

• Bröllop2007

Marsuinna

Vart ska ni gifta er??

Svar på tråden juni 07