juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Ja presentkort är ju aldrig fel.
Bröllopsresan är vi helt nollade på. Vi har ingen aning vart vi vill. Det enda vi vet är att vi vill åka på måndagen efter bröllopet och vara borta ett par veckor.
Resten kommer väl sen
Hallå tjejer!
Kan man haka på er tråd??
Vi ska också gifta oss i Juni -07! Också den 30:e närmare bestämt! Först hade vi sagt den 4 augusti men ändrade oss då vi förlovade oss den 30 juni -01. Och tur var väl det för när vi ringde och skulle boka kyrkan var den upptagen då på datumet i augusti men fanns ledig i juni
När har ni tänkt skicka ut er inbjudningar?
Välkommen Marsuinna!
Vad kul med flera som kan följas åt!
Angående när vi ska skicka ut inbjudningarna så har vi funderat på att skicka ut dom tidigt kankse i februari. Hur tänker ni??
Annars har du kommit långt i planeringen?
Hej hej,
vi gifter oss den 6 juni i Huddinge. Allt vi har bokat ännu är kyrkan. Tänkte ta tag i det mera efter semester nu :)
Läängtar!
Kär&galeb:
Tack!
Vi har faktiskt tänkt skicka ut inbjudningarna redan vid jul... Vi har bara berättat för de få som är inblandade och jag håller på att spricka Känner att jag inte klarar att hålla tyst så länge... Det känns som man vill skrika ut till ALLA NU att JAG SKA GIFTA MIG
Men till jul ska jag försöka hålla mun
Annars i planeringen så:
Kyrka är bokad
Lokal är bokad
Brudklänning inköpt
Catering är bestämd
Färgtema bestämt
Hotell för bröllopsnatten bokad
MASSOR kvar så klart men en bit på vägen är vi
Såg att ni bokat fotograf... Kanske är bäst att göra det redan nu eller? Har ni tagit någon populär som blir fort bokad?
Hanna76:
Förstår att du lääängtar! Jag med
När har ni tänkt skicka ut inbjudningarna?
Hur gör ni inbjudningarna föresten? Själv? Färdigtryckta? Jag kan inte bestämma mig... Det är ju dyrt att beställa fina färdiga men det atr ju mycket tid att göra själv också. Dessutom har jag inget "pyssel" hemma utan måste köpa allt och då kanske jag kommer upp i nästan samma summa som att beställa eller? Äh, jag vet inte... Hur gör ni?
Jag vill också vara med ;) får jag det? Ska gifta mig med min kärlek i augusti.. det kanske finns en "augustitråd" redan? Annars stannar jag gärna här!
Jag har det ganska bra då min far äger ett tryckeri, så allt vad trycksaker heter fixar ju han. Så skönt!
Fotografen vi valde var en tjej från Kungsbacka där vi bor, verkar jättebra.
Vad du är duktig som kan hålla tyst och så länge. Imponerad och önskar att jag kunde vara tyst jag med. Men vi bubblar över av lycka och har berättat det för fler än vi tänkt. Oops!
Kärleksfeber du är självklart välkommen!
Är det i år ni gifter er eller nästa år som vi?
Kär och galeb: Ooo tack! Vi gicfter oss nästa å som ni! Så spännande och kul!