juni 07
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Hejsan! Sulle gärna vilja prata med andra som ska gifta sig i juni 07. kram
Fru JB
Ja, vi skickar så tidigt för att kunna prata om det
Fast också därför att folk ska kunna planera sin semester... Vill de komma på vårt bröllop så bokar de ingen resa då
Vi har osa datum till 2:a april!! Så när du ska skicka dina vill vi ha svar hihi Så olika det kan vara
Marsuinna,
Vi ska ju gifta oss samma datum. Så därför blev jag nyfiken varför just 2:a April och inte 1:a? Vi hade tänkt att skriva 30 April så är det 2 månader innan vår stora dag.:)
Kär&galeb:
Jag vet egentligen inte varför jag valde den 2:e Kanske för den 1:e är ett skämt
Därifrån vi ska ta cateringen ville att vi skulle boka i april därav det tidiga o.s.a! Kände att då VET man ju hur många man ska boka till sen kan ju naturligtvis bortfall komma senare men iallafall....
Ja det har du rätt i inte roligt om dom tror att du skämtar
Marsuinna: Det blir nog ändringar när det gäller att skicka ut inbjudan
Fru JB:
Varför? Hur ska du ändra?
Kär&galeb:
Kär & Galeb:
Pärlorna går i gammelrosa, alla pärlor skiftar dock i färg (rosa).
God morgon tejer! Jag har kommit till det här med musik under bröllopsmiddagen/festen. Hur har ni tänkt att göra? Jag vet inte om jag ska ta hjälp av en vän som är Dj eller om jag ska försöka ringa runt till olika liveband och höra efter. Det kanske är roligare med ett band som spelar än en kille som kanske står och spelar sin egna favvomusik???
Marsuinna: Tänkte bara att vi ska skicka ut inbjudningarna lite tidigare än april, annars inga ändringar.