• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • Smurfina

såg nu att det här tråden var gammal...du har vi kört parallellt ett tag....Hmmm...

• summerbride

Nära första sammanbrottet idag när tjejen som lovat att göra brud och tärnbukett helt plötsligt kom på att hon skulle åka bort på torsdag och inte kunde göra det längre... Men min fantastiska tärna fixade det med en vän som är florist så nu får vi brudbukett, tärnbukett, corsage till brudgum, bestman och brudnäbb för 1000 kronor sammanlagt. Puh..... blev väldigt svettig där ett tag men tack o lov verkar det ha löst sig som sagt :)

• idolf

Hade sista provningen av klänningen idag. Jösses vad jag längtar till lördag så jag får ha den på mig igen

Imorgon ska vi öva i kyrkan och sedan träffa fotografen. Mellan där har jag tänkt att vi ska hndla lite av alkoholen (typ cider).
    Under dagen ska blivande få ringa lite. Till konditorn igen bland annat...
    På kvällen ska vi sätta oss och fixa in bordsplaceringen i festhäftet och skriva ut vigselprogrammen.

• Brud 2006

Tiger10: vi blir 43 st. Jag tror väl att jag har läget under kontroll, men man märker ju av at man känner sig stressad nu! Vi hade ett litet avstämningsmöte med mina föräldrar och syskon igår och jag jagar verkligen upp mig för minsta lilla. mest tror jag att det beror på att jag är trött, jag har sovit dåligt på senaste och vaknar tidigt.

Nu lovar SMHI växlande molnighet och sol tills på lördag!

Idag ska jag göra klart bordsplaceringstavlan och bordsplaceringskorten, sedan slappa! Ikväll kommer mina tre närmaste tjejkompisar på vin, ost och kex! Det ska bli mysigt!

• Tiger10

Där fick man för att man uttalade sig om vädret...Nu visar det regnmoln på lördag för oss. Puh! Detta tar ju kålen på en :)

• Ybrud

Södra norrland lördag 5:e aug:
    Strålande sol, 25 grader

Idag får jag äntligen gå till frisören.. idag börjar förvandlingen..

• Hjärtelycka

Sol och 23 grader varmt i östra Svealand, utlovar på smhi på lördag!!!!*håller tummarna*

Idag har vi varit och köpt 100 röda rosor som vi ska få att slå ut ordentligt till på fredag/lördag. Dom ska bli bordsdekorationer.

Hämtat lådan med cigarrer och beställt bröd....Funderar på is. Hur länge håller sig en säck med is från McDonalds???Nån som har erfarenhet. Ska inte ha isen i drinken, utan vi ska ställa drycken i den på drinkbordet.

Hur ligger ni till annars???
    Vi konstaterade att vi får hoppa konserten i morgon kväll. Det känns som om vi har lite förmycket att pula med trots allt....Trist...Men men...

Ha det gott, stressa inte ihjäl er!!

• mjukisb

är fortfarande glad. De lovar fortfarande sol på lördag i helsingborgs trakten.

3 dagar. Kvar vi ska iväg på kalas nu och sedan så ska jag hämta den ena tärnan som ska sova här ikväll. Det ska bli så kul.

• bubbelbrud

26 grader och sol på lördag, lovas det här!

• Ybrud

ÅÅÅÅH! Idag var jag hos frissan i fem timmar, klipptes, färgades, slingades, sminkades och fick en provuppsättning. Jag kommer att bli underbar!

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???