• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • Hjärtelycka

Elou:
    Det du skrev kunde lika gärna vara mitt inlägg

Jag har inte haft en finne på ....jättelänge. Men nu - poppar dom upp en efter en

Vi får hålla våra tummar att allt annat löser sig så vi kan vara strålande vackra brudar som skiner ikapp med solen på lördag!

Kram!

• Sibylla

Elou och Hjärtelycka

Samma här, har en slät och fin hy annars men nu är det både finnar och pormaskar. Har gjort en porrengöring och tvättar noga varje kväll.

Nu är det ju bara sex dagar kvar och för oss tjorvar det med kantorn. Han mailar idag för att säga att utgångsmarschen inte passar! Jag blir galen, vi ska börja välja om en marsch samt ändra i vigselprogrammen, som om man inte hade nog!

• Ybrud

Jag tror att finnar och blemmor kan komma av undermedveten stress.
    Jag har själv blivit biten av nån broms eller nåt på två ställen på halsen som inte är vackert. Tur att det är ett proffs som ska sminka mig.

• Tiger10

Ja så var man vaken igen... trots semester.

Elou: Jag kan inte annat än hålla med dig, första veckan som visar regn på hela sommaren?

Men faktiskt, på DMI visar lördagen vackert väder, tillskillnad från resten av veckan..

summerbride: Vi har hela veckan fullspäckad med grejer även om det stora bitarna är färdiga.

Ha en bra dag tjejer! Vi kommer att stråla på vår dag!!! :)

• Brud 2006

Ja, Tiger10, du är inte den enda som är vaken tidigt... Fråga, vad är DMI? Jag brukar komma på smhi:s hemsida efter väder, vart tittar du?

Idag ska vi till floristen och stämma av det sista med buketten, till Systembolaget och hämta alla alkohol som vi beställt, till min mamma och långa symaskin (ska sy fast kantband på min slöja) och i eftermiddag ska vi fika med en kompis till mig som gifte sig för en månad sedan (de hade ett litet bröllop med familjen), se om man kan få några tips från dem!

• Tiger10

Godmorgon Brud2006,

DMI är den danska väderleken som enligt vissa ska stämma bättre än den svenska för oss här nere i Skåne. De har dock varit väldigt negativa hittils, men visar som sagt sol på lördag...:) Allt hinner ju ändras, men vi kan ju hoppas att vi slipper dagens väder..

Idag har jag minst 10 personer att ringa, bl.a. hotellet där vi har festen, bandet, Hanna Morries,floristen mfl. Städa ska jag också :( , innan släkt och vänner börjar trilla in. Ska träffa guldsmeden också, när (om ni ska) lämnar ni in era ringar?

• summerbride

oj oj vad regnet öser ner idag :( Men det låter ju bra att danska meterologer lovar sol på lördag, de brukar vara rätt pålitliga för oss skåningar :)

• Muffinzen

fast där vi nästan ska vara står det regn hos dom ändå ...gifter oss på bolmsö, 3 mil ifrån ljungby (småland)

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???