• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • snart_augustibröllop

Hej allihop, hittade den här tråden och tänkte att det kan vara något för mig...gifter mig den 19/8!

• snart_augustibröllop

Hmm...jag upptäckte just att tråden hette "5 augustibrudar", inte bara "augustibrudar" som jag först trodde!Jag platsar alltså inte riktigt...men lycka till allihop!

• annalytica

Elou

Vi ber vår chaufför att ordna med champagne till oss. Blir en enkel svart gammal engelsk bil inga jäkla ölburkar på dragkroken iaf:D

Jag gick in mina skor på ett bröllop för ngn vecka sedan som jag var på. Funkade helt ok.

Klänningen är klar och jag ska hämta den hos sömmerskan nästa vecka! wiiieee!

Festprogrammen och vigselprogrammen är klara och skrivs ut imorgon.

Ordnar nu med kuvert för alla som ska ha betalt...musiker, chaufför, sömmerskan....pengarna rullar!:-0

• andlin

Annie*: Tror inte att vi kommer dekorera bilen, den är fin som den är. Sedan är det ju inte helt omöjligt att den blir dekorerad iallafall. Vi dekorerade bilen åt min M2Bs syster hon och hennes man gifte sig utan att de visste om det. En skylt som satt på insidan av bakrutan där det stor nygifta och så knöts det fast ölflaskor.

• andlin

Jag blev klar med ihopvikandet och ihopknytandet av festprogrammen igår kväll. Sista veckan kommer vi lägga i bordsplacering och text om gästerna.
    Blev även klar med vår "nödkorg" som ska stå på toaletten. Skrev även en lapp där det står vad som finns i den.

Det känns så skönt för varje sak som blir klar nu

• malmöbo

Jag är så gott som färdig.
    Ska fixa helium till ballongerna samt sätta ihopa festprogramet annars bara lite småsaker.

Lyckat till allesammans

• Ybrud

jag har tagit en veckas semester från planeringen. Kan kalla det uppladdning kanske. 70 mil hemifrån utan M2B. På lördag åker jag tillbaka och dundrar på igen. Är dock hemma hos mamma nu, så lite har vi ju snackat bröllop så klart..

• aug 06

Vi är oxå så gott som färdiga eller det finns lite små saker att göra som köpa lite snacks lite mer av drickat på nattmaten då + kaffe sen är det inte mycke mer att göra än att vänta in dagen med stort D.

• Isaline

Är lite sur... Fick äntligen tag på rätt kantor efter att ha fått dels fel nummer och dessutom till fel person!!

Tyvärr vill hon inte spela I do I do med Abba som utgångsmusik som vi ville ha Hade hon aldrig hört talas om sa hon, och att man måste ha respekt för att man är i kyrkan mm. Oerhört gammalmodigt tyckte jag! Ringde pastorsexpeditionen och frågade om man inte får byta kantor men det gick såklart inte.... Suck!

• Hjärtelycka

Tillbaka i "stan" igen efter en härlig vecka i skärgårn.
    Men nu börjar paniken sprida sig...listor, listor och åter listor skrivs för allt fix som är kvar. Det känns som dessa listor blir fler och längre ju närmare dagen vi kommer....:-S

Hur har ni det med nervousiteten, brudar??

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???