• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • annalytica

malmöbo
    Åh! Det låter häftigt! Vi ska ha en enkel vit tårta (3 våningar)med färska blommor på (samma som i min brudbukett, vendelaros o orkidé o guldtråd)

• LadyJeZz

Ingen som vet om det finns någon skrivbords bakgrund med nedräkningen som man dessutom kan skriva vad man skall göra varje dag?

• jen-pen

Har idag fixat vigselprogram o placeringskort o fotograf Kvar är dukningspyssel, matlagning, bordsplacering o beställa ring o brudbukett. Börjar bli lite grann pirrig... Det närmar sig!

• JoLu

Vi har kvar en hel del...och jag börjar känna lite stress. Skall göra vigsel och festprogram. Resa till Tyskland och handla alkohol.Låna cd spelare o högttalare. Bordsplacering. Bestämma tårta....och några saker därtill. Men nästa vecka går jag på semester och då är det bara att sätta igång att jobba ....haha. Tänk att det är så nära nu.

• Ybrud

Gjorde tipsrundefrågorna i morse och vigselprogrammet inatt.

Håller för fullt på med bordsplacering, men känner än ingen stress och har läget under kontroll fastän jag insåg att skorna inte passade i förrgår....

• Hjärtelycka

annalytica:
    Det lät ju hur smaskigt som helst :-P
    Vi kommer ha bröllopsbakelser, moussebakelser av vit chokladmousse och hallonpannacotta på choklad och cocosbotten. Dessa ställer vi i en våningsställning - maffigt!!

I helgen ska vi spika bordsplaceringen....Helst vill jag skippa honnörsbordet. Vi vill ha kul på vår fest, det blir lite tråkigt att sitta på rad med föräldrarna. Festfaktorn är inte så stor då även om vi har gulliga föräldrar.
    Ja menar...fest för flera 1000-lappar och inte "få vara med". Men det slutar väl med att vi snällt sitter på rad

Ha en skön fredag, brudar! Imorgon är det bara 3 veckor kvar till vår stora dag!!!

Svammelkramar från Hjärtelycka

• annalytica

Hjärtelycka

Vadå? Tre veckor!!!??? Ojojoj...panik utbröt plötsligt i mitt lilla huvud:D

Sitter här och pysslar med festprogrammet på jobbet...illa, illa.

Satt och räknade på budgeten igår. Den tycks hålla ändå. Jaja, NÅGRA tusenlappar hit eller dit är väl inget att knysta om?;)

Nä, nu är det fredag och jag laddar för en fredagsöl på ngn uteserverung i solen!

• summerbride

Vad kul med en tråd till för den 5:e augusti!!
    Här har man börjat bli en riktig "list" människa... Man måste ju bara ha listor med vad som ska fixas, vad som måste vänta tills sista veckan och vad man vill att andra människor ska fixa till en!
    Jag o min sambo har inte blivit hippade än, men misstänker starkt lördag... Vi får se hur det blir :)

• Elou

Snart ska man väl börja gå in skorna också. Mina är så halkiga. Man ska sandpappra eller?
    Annars håller jag på med dekoration av festprogrammen som är halvfärdiga...börjar bli lite svettigt nu!
    Jag vill inte gärna sitta sista veckan med allt. Hur gör ni som har bokat limousine förresten med champagne i bilen? Ska man åka till biluthyraren med en flaska dan innan eller??!!

• Annie*

Vad har ni för typ av dekoration (om någon alls) på bilen eller det ni ska färdas i till och från kyrkan...? (Svenska flaggor, ballonger, band, skylt osv)

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???