• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • Yiin

Hur har ni tänkt er med fotograferingen? Nu när det ska regna...
    Vi hade ju tänkt att vara utomhus juh, men det lär väl inte gå :(
    Så nu vet jag inte vad vi ska göra.

• mjukisb

jag tillade på dmi nu och de lovar regn på lördag i helsingborg. Men men det blir säkert bra ändå tror jag.
    Lite regn ger ju bara tur.

Idag ska jag till floristen och jag ska ringa prästen och bandet och så ska jag ringa barnmorskan och beställa tid till att ta ut min p stav så det är mycket som ska fixas men det är bara kul.

I lördags var jag och plockade mina ögonbryn och fixade mina naglar det var mysigt och så var vi sedan barnlediga på kvällen så då tog vi det bara lungt och mös.

• Muffinzen

hmm ja fotograferingen...den har vi oxå tänkt ta utomhus...men jag vet inte, man får väl ha paraply?

• Muffinzen

mjukisb: skönt att ta en dag att bara slappa

• Yiin

ja det kanske går med paraply :)
    Skit väder :D

• Tiger10

Vi tänker fotografera oss ute i vilket fall, paraplyer eller inte. Inget slår ju ljuset utomhus, oavsett väder. Fast fotografer brukar säga att mulet väder är bättre att fota i.

Oj, vad vi tjatar om väder här. Aldrig har nog vädersidorna på nätet varit så hembesökta :)

• Tiger10

vill tillägga att dmi förutspådde regn hela denna helg som var, men det blev det ju inte alls.. Så vi får vakna den 5:e och se vad det blir...

• Paddan

Vi ska ha hela vårt bröllop utomhus! Vigsel vid havet och sedan fest i partytält... & enligt dmi ska det vara regn hela dagen och jätteblåsigt också.

Så var glada ni som i alla fall kan vara inomhus :).

Nåväl, det finns ju ingenting att göra åt det. Får se det positivt, brandrisken som varit jättehög blir ju mindre i alla fall.

Tröstar mig med att meterologerna säger att man helt enkelt inte kan vara säker på vädret mer än ca tre dagar i förväg. Ska kolla och se om det ändrar sig!

• Muffinzen

vi ska oxå vara utomhus fast vi har festen inomhus. Men vi har reservplan att vara på bygdegårdens fina balkong. ganska stor.

men det vore finast och bäst utomhus...jaja

• Paddan

Jaa...
    Vi har visserligen väggar till partytältet med de är grön- och vitrandiga, och buffén serveras inomhus och då är det väl inte sådär jättekul för gästerna att springa fram och tillbaka i regnet för att hämta mat. Hmmm.

Men jag håller på att skicka sms till alla nu att de ska ta med paraplyer, för det ska mycket till för att jag ska flytta vigseln från stranden där vi tänkt vara.

Några med liknande problem, skriv!

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???