• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • RosaFjäril

Ybrud
    Jag ska oxå sjunga för min blivande! I kyrkan. Ska du sjunga i kyrkan eller under festen? Jag tog det här beslutet bara för två dagar sen så jag är riktigt nervös!

• Ybrud

RosaFjäril
    Jag sjunger på festen. Vill inte sjunga i kyrkan för alla känslor. Tror faktist inte att jag skulle klara av det.

Iallafall, vad ska du sjunga?
    Jag ska sjunga För alltid.

• aug 06

För alltid ska vi dansa brudvals till eller försöka dans till den.

Tänk att det bara är 2 dagar kvar och jag är inte nervös ännu fast när klockorna slår på lördag kan jag tänka mig att hjärtat pickar på lite fortare än vanligt.

• RosaFjäril

Jag ska sjunga Kärleken förde oss samman av Ulf Lundell. Nä, jag har sagt så också. Känner jag att det bara inte går så sjunger jag den inte. Och det vet jag kanske inte förrän i samma sekund jag ska sjunga. Men jag ska verkligen försöka.

• Brud 2006

Ybrud & Rosafjäril: vad gulligt att ni ska sjunga för era män!!! Det hade jag verkligen övervägt att göra om det nu var så att jag överhuvudtaget kunde ta en ton...

Jag känner mig inte så nervös men ändå så vaknar man före tuppen... Jag måste försöka sova en stund på eftermiddagen idag, så att man orkar med morgondagen! Jag måste som sagt gå upp tidigt imorgon, åka hemifrån (till min mamma) vid sju... Men åhhh vad jag längtar tills imorgon, tänk att nu ska allt detta som man gått och planerat så länge bli veklighet!!!!!

Om två timmar ska jag på nagelförlängning, innan dess ska jag packa i ordning det om ska till festlokalen idag och även packa inför bröllopsnatten!

Hur har ni gjort med bröllopsresa tjejer? Vi ska åka två veckor till Korsika, är dock hemma en vecka och åker sedan nästa lördag! När vi bokade var jag lite besviken över att vi är hemma en vecka emellan men nu känner jag att jag verkligen behöver det!! Det ska bli skönt att bara slappa och göra klart allt som har med bröllopet att göra!

Nu gäller det, imorgon blir vi fruar...

• summerbride

Hej tjejer!
    Strålande sol ska det bli imorgon!!!! Har kännt på mig det hela veckan men nu säger alla väderleksraporter samma :)
    Jag som har varit stencool börjar faktiskt känna av lite bröllopsnerver nu... Tur att det är fullt upp idag också så hinner man inte grubbla så mycket ;)
    Vi ska åka o handla de sista grejerna till festen snart och åka till lokalen. Där möter våra familjer och några vänner upp och så ska vi duka och pynta där hela dan. Jag ska ta en avstickare till frissan kl 12 och sätta i några slingor extensions till, tyckte det behövdes när vi gjorde provuppsättningen.. Sen i kväll ska jag klippa min blivande lite och så måste här hemma med!
    Lycka till i morgon alla 5 augusti brudar!

• summerbride

så måste vi städa här hemma med ska där ju stå :)

• Tiger10

NU börjar en annan också känna av nerverna...ordentligt. Har sovit 3 timmar inatt :)

JAA det verkar blir sol imorgon!

JÄTTE LYCKA TILL ALLA BRUDAR! Vi kommer att ha en underbar dag allihop.

Stor kram på er

• LadyJeZz

Hehe, jag skall också försöka sjunga för min blivande, men på festen då...

Skall "plojjsjunga" Tommy tycker om mig med Carola, men byta ut tommy mot min blivandes namn. Gör det bara i ett försök att få igång karaoken vi skall ha, tror att det är mer som vågar sjunga om bruden gör bort sig först *skrattar*

• Hjärtelycka

Hej brudar!

Tittar in som snabbast här och vill önska Er alla en riktigt underbar bröllopsdag imorgon! Vi hörs efter - vill se och höra allt

Kram på Er!

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???