Ybrud & Rosafjäril: vad gulligt att ni ska sjunga för era män!!! Det hade jag verkligen övervägt att göra om det nu var så att jag överhuvudtaget kunde ta en ton...
Jag känner mig inte så nervös men ändå så vaknar man före tuppen... Jag måste försöka sova en stund på eftermiddagen idag, så att man orkar med morgondagen! Jag måste som sagt gå upp tidigt imorgon, åka hemifrån (till min mamma) vid sju... Men åhhh vad jag längtar tills imorgon, tänk att nu ska allt detta som man gått och planerat så länge bli veklighet!!!!!
Om två timmar ska jag på nagelförlängning, innan dess ska jag packa i ordning det om ska till festlokalen idag och även packa inför bröllopsnatten!
Hur har ni gjort med bröllopsresa tjejer? Vi ska åka två veckor till Korsika, är dock hemma en vecka och åker sedan nästa lördag! När vi bokade var jag lite besviken över att vi är hemma en vecka emellan men nu känner jag att jag verkligen behöver det!! Det ska bli skönt att bara slappa och göra klart allt som har med bröllopet att göra!
Nu gäller det, imorgon blir vi fruar...