• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • andlin

Sitter just nu och blir friserad av syrran. Min M2B kom och skulle hämta en sak så jag blev förvisad till sovrummet där datorn står så jag tänkte att jag kunde passa på att skriva några rader.

Ha det så bra idag alla brudar!

• bubbelbrud

Så var man gift! Lyckad dag igår. Lider av det berömda antiklimaxet idag, lite lätt illamående, men inte bakis, håglös och trött. Klockan ör i och för sig bara 7 än och har ju inte sovit tillräckligt.

Hur gick det för er andra?

Sonen var dålig igår, så det var så svårt att lämna iväg honom till mamma, hade smskontakt under kvällen och vid 00.30 kom sista, om att han somnat i hennes famn och att natten nog skulle funka. Då kunde jag slappna av och roa mmig. Men jag är ingen nattsuddare längre, trött småbarnsmamma som man är, så vid 1 började vi runda av festen och de sista gick vid 1.30. Kort därefter sov vi.

Så mycket fint vi fick. Presentkkort på en fin restaurang, träd till nya trädgården, presentkort till växter m.m.

• idolf

Japp, nu är vi gifta

Dagen var helt underbar och jag är så lycklig!
    En liten miss med maten bara, men det löste sig och alla hade förståelse för att det skulle ta lite längre tid. Serverings personalen var toppen duktiga och de gjorde verkligen ett hästjobb!
    Är så nöjd och så glad, så glad

• summerbride

Bubbelbrud och idolf vad skönt att höra om era lyckade bröllopsdagar!!
    Här har ni ännu en lycklig nygift fru :)
    Dagen/kvällen blev helt perfekt, vi ville inte att det skulle ta slut.
    Måste säga att hela processen fram till bröllopet och själva bröllopsdagen har varit helt underbara!! Jag kommer aldrig förstå dem som tycker det är skönt när bröllopet är över, det är det klart roligaste jag gjort i hela mitt liv!
    Och tänk... vi fick stålande sol på allas vår bröllopsdag den 5 augusti :)))

• Ybrud

Nu är man fruuu!
    Gårdagen var PERFEKT! Allt klaffade och vi var underbart vackra! Jag var cool som en filbunke och svävade på moln hela dagen förutom på morgonen då jag var ganska stirrig. Kvällen var underbar med alla härliga gäster. Vi partajade till klockan 4.00 i morse och var med i sista bilen från festen.
    Bilder kommer.

Jag älskar att vara fru och jag älskar min MAN mer än någonsin. Nu ska vi bara mysa och ta det lugnt i en vecka, samt komma på vart vi ska åka på bröllopsresa.
    Fick MASSOR av pengar i present! Det var helt galet! Helt över förväntan. Annars var den coolaste presenten ett kängruskinn från Australien. Så häftigt!

Kram på er och jag hoppas att ni hade det lika underbart som vi!

• idolf

Jag som var så nervös över att jag skulle vara nervös... Kan säga att den kom aldrig. Lite pirr var det ju. När jag kom till kyrkan, innan dom slog upp dörrarna då var jag allt lite nervös. Men det la sig nästan på en gång.
    Det var så skönt att slippa den plåga med nervositet som det faktiskt är för mig

• Smurfan86

Nu är jag me FRU ..

Dagen blev så lyckad..

Åkte till frissan kl 11.. Satt i 1 ½ timme med uppsättningen

Sen blev vi hämtade med en Buick årsmodell 2968 Så snyggt!

Allt vara bara poerfekt .

Är såå LYCKLIG!!!!!!!!

• Sibylla

Nu är man gift och har ett nytt efternamn!
    Hela dagen var perfekt! Soligt, frisyren blev toppen. Sminket i och för sig sådär, fick sminka om mig två gånger för mascaran rann. En lååång men underbar dag och vi var vakna till 03.00 och de sista gästerna till ungefär 04. En gullig korg med champagne och ost väntade oss på trappen hemma men den njuter vi av då vi far på en kort resa imorgon då vi ska slappna av och bara smälta allt som hänt på bröllopsdagen!

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???