• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • Elou

känns nästan overkligt att det är över!

• Elou

men nu är det alltså ver efter ett års planering....och allt gick så fort!!
    Men vi är så nöjda och lyckliga!

Vädret blev ju underbart, vi kände oss fina, alla gäster var glada och allt klaffade. Nåja, nästan i alla fall... förutom en liten fadäs på morgonen. det är ju lixom em i friidrott i gbg så tärnan och jag hann både bli stoppade i nykterhetskontroll på morgonen på väg till frissan, samt instängd bil i parkeringshuset p g a invigningen. Vi fick ta taxi hem i stället för att byra om! En annan sak som hände var att bröllopet före vårt blev försenat 40 minuter p g a en storklant till präst som hade missat...
    Detta höll på att ta knäcken på oss, men som tur var kom vi in i kyrkan en kvart för sent bara, så det ordnade sig. Men det var onödig stress....Limousinen väntade utanför och den timmen höll vi ju på att missa också p g a denna präst.

Mina finaste minnen är...just nu...när jag och min man sågs första gången iordninggjorda innan fotograferingen. Vilken känsla...han var helt betagen av mig och jag tyckte han var den stiligaste jag sett! Underbar, känslosam fotografering i solig grönskande park men vår tärna och bestman som glatt stöd.
    Åkturen i Limousinen innan festen med champagne och all lycka i kroppen...och sen när vi mötte alla gästers jubel näår vi kom fram till festen...ack ack....så otroligt fint. Och middagen - jätte-trevlig med förberedda fina tal. Hotellnatten och morgonen efter - såå romantiskt att vakna upp och känna sig nykära och stolta! Ja, jag kan nog babbla på i timmar...ni somnar väl inte!!!

Men tänk vad fort det går! Vill FROSSA i alla videoklipp och foton snarast!!! Lovar att lägga in en bild till er!! Kände mig verkligen som en prinesessa!
    Nu ska jag drömma vidare! Kram på er alla som gifte er den 5 augusti - vårt datum som vi kommer att minnas i tid och evighet!

• liten lilja

Äntligen är vi gifta allihop! Och vi hade en helt gudomlig dag. Allt flöt verkligen på och vi klarade oss helt utan större missöden. Det enda var att mitt ena hål i örsnibben hade växt igen (av någon konstig anledning) och vi fick ta till våld för att sätta i mitt örhänge. Annars var allt fantastiskt och vi hade så himla roligt.

Några få bilder finns att beskåda på:

www.weddings.se/sandra.htm

Vi har redan fått 126 färdigredigerade bilder, vilka fotografer! Tyvärr valde de inte mina favoriter till bildspelet, men de var fina de bilderna också.

• Ybrud

liten lilja
    Vad underbart vackra ni var!
    Det ör härligt att se att många hade det lika underbart som oss den 5/8

• liten lilja

Ybrud

Tack så väldigt mycket! Ja 5/8 var en helt fantastisk dag.

• LadyJeZz

Hur många av oss sprang omkring och letade efter ett vitt paraply i en massa affärer dagarna innan egentligen??? :O)

• Hjärtelycka

Grattis alla nyblivna äkta makar! Hoppas ni hade en underbar dag i lördags!!

Det har tagit några dagar att smälta den fantastiska bröllopsdagen!

Helt underbar dag från början till slut. Allt blev lika fantastiskt som vi förväntat + lite till

Några bilder finns på :
    groups.msn.com/hjartelycka/brllopet.msnw&PhotoID=33

• andlin

LadyJeZz: Köpte visserligen mitt paraply för ett tag sedan, däremot sprang vi runt och letade svarta paraplyn till min man. Köpte aldrig något och det var ju tur för det behövdes ju inte. Men jag var SÅ nära att köpa ett på torsdagen bara uti fall att det skulle regna trots att de lovade sol och värme

• Ybrud

Vi letade inga paraplyn. vi hade bestämt oss för att det skulle vara fint väder
    *hihi*

Hjärtelycka! Ni var jättefina!

• andlin

Så hur känner ni nu då brudar? Är det tomt och ni saknar planeringen eller är det skönt att det är över?

Själv skulle jag vilja "spola tillbaka bandet" lite och köra om lördagen i slow motion, den gick ju så snabbt , men samtidigt så tycker jag att det är skönt att det är över och att det inte är så mycket som ska fixas och planeras längre.

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???