men nu är det alltså ver efter ett års planering....och allt gick så fort!!
Men vi är så nöjda och lyckliga!
Vädret blev ju underbart, vi kände oss fina, alla gäster var glada och allt klaffade. Nåja, nästan i alla fall... förutom en liten fadäs på morgonen. det är ju lixom em i friidrott i gbg så tärnan och jag hann både bli stoppade i nykterhetskontroll på morgonen på väg till frissan, samt instängd bil i parkeringshuset p g a invigningen. Vi fick ta taxi hem i stället för att byra om! En annan sak som hände var att bröllopet före vårt blev försenat 40 minuter p g a en storklant till präst som hade missat...
Detta höll på att ta knäcken på oss, men som tur var kom vi in i kyrkan en kvart för sent bara, så det ordnade sig. Men det var onödig stress....Limousinen väntade utanför och den timmen höll vi ju på att missa också p g a denna präst.
Mina finaste minnen är...just nu...när jag och min man sågs första gången iordninggjorda innan fotograferingen. Vilken känsla...han var helt betagen av mig och jag tyckte han var den stiligaste jag sett!
Underbar, känslosam fotografering i solig grönskande park men vår tärna och bestman som glatt stöd.
Åkturen i Limousinen innan festen med champagne och all lycka i kroppen...och sen när vi mötte alla gästers jubel näår vi kom fram till festen...ack ack....så otroligt fint. Och middagen - jätte-trevlig med förberedda fina tal. Hotellnatten och morgonen efter - såå romantiskt att vakna upp och känna sig nykära och stolta! Ja, jag kan nog babbla på i timmar...ni somnar väl inte!!!
Men tänk vad fort det går! Vill FROSSA i alla videoklipp och foton snarast!!! Lovar att lägga in en bild till er!! Kände mig verkligen som en prinesessa!
Nu ska jag drömma vidare!
Kram på er alla som gifte er den 5 augusti - vårt datum som vi kommer att minnas i tid och evighet!