Vi gjorde färdigt festprogrammen inatt, det var så vansinnigt skönt. Jag sov till och med lite grann inatt.. ;)
Har varit och fixat naglarna idag, köpt BH till min ena tärna, och köpt en klänning till mig själv (på REA, undanlagd) som jag ska ha på ett bröllop i september.
Alla kläder är fixade, förutom några stygn i min klänning, jag har även köpt nya skor, ni minns kanske att jag upptäckte häromveckan att mina skor som jag tänkt ha på bröllopet var trasiga.. Sonens kläder är också fixade. Maten och alkoholen är under kontroll, nycklarna hämtade, vi ska bara handla det sista nu i eftermiddag och snart kommer min andra tärna som flugit in från Rom.
Ikväll blir det att öva lite vals och skicka iväg ett par mail. Imorgon ska lokalen fixas, sedan ska vi packa och ta det lugnt inför den stora dagen.
Igår blev jag fotograferad för Secret Box, det ska bli så spännande att se bilderna idag. Sedan måste jag fixa till albumet ikväll eller i morgon kväll.
Iiih, det är nära nu, men jag har inte hunnit bli nervös. Nu ska jag springa ut på stan och leta efter en fin näsduk och hämta upp min tärna som är hos min supergulliga nagelbyggare, som gav mig 100:- rabatt idag, som bröllopspresent. :)