• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • summerbride

Så nu är allt som kan fixas fixat :) Ikväll ska vi bara koppla av och se nån film och dricka ett glas vin för att lugna ner nerverna....
    Hoppas man kan sova nån timme i natt i alla fall!
    Imorgon kl 9 blir jag hämtad för hår och sminkning och sen rullar det på allt eftersom.
    Kram på er alla och glöm inte att njuta för fulla drag i morgon!

• felicia6

TÄNK.. Om en vecka sitter jag i samma båt som ni gör nu.. Nervös och fixar o donar i festlokalen o bara väntar på att dygnet ändras till lördag..

HOPPAS NI FÅR EN HELT UNDERBAR DAG ALLA BRUDAR I MORGON!!

/Kram från en 12e aug-brud

• Sibylla

Nu är allt fixat, äntligen! Jag har sett min bukett första gången idag o är supernöjd! Nu ska jag koppla av och gå och sova tidigt, ska upp redan halv 7 då vigseln är redan kl. 13. Lycka till nu alla 5e augustibrudar, imorgon är vi faktiskt gifta allihopa!

• bubbelbrud

Lycka till allihop!

Min bröllopsdag kommer börja kl 8, då jag ska hämta tjejen som ska fixa mitt hår. Vi har ju vigsel redan kl 12 så det gäller att börja tidigt. Sambon får ta på sig att se till att sonen sover en stund på fm medan jag får hår och smink fixat.

Jag har nu tagit ett långt bad och ska snart krypa i säng. Ska kolla på TV tils jag somnar. Stänger jag av tvn kommer jag att börja fundera.

• junilejon

Hej alla tjejer på denna tråden... Jag ville bara önska er lycka till på den stora dagen! Förstår om ni är nervösa nu och inte kan sova...men ni kommer att få en underbar dag!! För mig är det dax om två veckor..så nervositeten börja smyga sig på nu... men som sagt va! Njut allt var ni kan på er stora dag...

• liten lilja

Idag är vår bröllopsdag brudar! Äntligen!!!

Min dag börjar redan nu med dusch och pyssel innnan frisören kommer halv åtta. Och jag har lyckats sova förvånansvärt bra

Lycka till allihop, nu ska vi se till att njuta till max tycker jag!

• bubbelbrud

Sonen vaknade 4.50 och kräktes lite. Hoppas hoppas hoppas att han inte är dålig. Jag kunde inte somna om så jag har fixat med naglarna, försökt äta lite, surfat, kollat TV, plockat undan disk m.m. om en kvart är det min egentliga gå-upp-tid för idag. Nu ska jag hämta tidningen och ta en kopp te.

• aug 06

Grattis och Lycka till i dag är det vår dag äntligen är dagen här.

Kram på era alla.

• Smurfan86

Wieeee idag är dagen äntligen kommen

Om ca 5 timmar står ja i kyrkan o är vacker som en soluppgång Och säger JA till min älskade ....

*längtar*

Kram

• björnsbrud

Lycka till!!!! Om en vecka är det min tur!

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???