• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • Ybrud

Smurfina
    så underbart med NZ. Dit skulle man ta och åka nån gång i sitt liv. Jag har varit till Australien men ej NZ.

Jag längtar som en tok tills vi åker i sept

• summerbride

Ybrud:
    Var i Thailand ska ni?
    Vi funderar själva på att åka till Huahin i thailand :)

• Ybrud

Vi funderade på Hua hin, men fick veta att det var en stad, vilket inte passar oss eftersom vi även har ca två dagar i Bangkok. Vi väljer att åka till lugna ön Koh Samui istället

• summerbride

Ybrud
    Jätte vackra bilder och vilken mysig kyrka det ser ut att vara!!
    Du får berätta hur Koh Samui var sen. Vilket resebolag ska ni åka med?
    Våra vänner var i Hua hin förra året och var jätte nöjda men man vill ju ha fler alternativ och fler synvinklar innan man bestämmer sig :)

• andlin

Ybrud: Jätte fina bilder!

Smurfina: Vi är också hemma och jobbar. Började redan tisdagen efter bröllopet. Men i början på september så bär det av två veckor till Grekland. Ska bli skönt att få ledigt, har bara haft 1,5 veckor semester den här sommaren.

• Ybrud

summerbride
    Tack! Kyrkan ÄR underbar!
    Jag kommer garaterat att återkomma med bilder från Samui! (Håller på att längta ihjäl mig)

Andlin
    Tackar!

• idolf

Jag började jobba igår. Någon resa blir det inte än, drömmen är maldiverna och där är vi inte riktigt än..

• Smurfina

Ybrud>>
    kul att äntligen få se dina ärmar! Klänningen var jätefin...och ni med!

Ååååh....jag älskar Australien! Var där för 3 år sedan. Ägnade hela resan till aussie, så NZ får man ta nu istället Kommer säkert stanna till lite i Australien igen då man ändå åker förbi så att säga *S*

• Bluebride20??

ja, för mig blev det ju inget alls. men jag hoppas att jag får mitt bröllop inom några år i alla fall

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???