Hippad igår! Fick sno om mig ett lakan, ta på mig en fruktansvärd slöja och en rosa fluffig tiara. Skulle be folk öva brudvals med mig, men folk är tråkiga. Dansade med sex stycken eller så. Sedan var vi på femkamp på Laserdome, jag tog bronsmedalj. :) Sedan duschade vi och fixade till oss och gled runt där på relaxavdelningen innan vi gick till min favoritrestaurang i Malmö. Var hemma innan midnatt, och hade verkligen jättekul. Ingen av mina tärnor har kunnat komma på plats än, vilket jag förstår, men att ingen av dem lyft ett finger för att planera min möhippa, det är däremot inte så kul.. Min toastmadame höll i alltihop istället, och nu har jag beställt en blomma till henne och hoppas den levereras innan de sticker och jobbar idag, hon förtjänar alla blommor i världen som engagerar sig så.
Idag ska vi förmodligen prova och hämta sambons kläder, samt kolla på nya skor till mig. Jag ska kolla om jag kan hämta två nycklar också, till lokalen och till bommen över vägen där vi ska fram med häst och vagn. Ska strax köra och hämta min ena tärna som kommer med tåg idag. Jag ska sy några stygn i min klänning och försöka göra färdigt festprogram och placeringskort. Imorgon har jag fotografering för secret box, på torsdag naglarna, handla det sista, hämta upp andra tärnan med pojkvän som flyger in från Rom. På fredag lokalen. När ska vi hinna öva vals?? Och festprogrammet ska tryckas, häftas, vikas och dekoreras också. Pust.
Och vad skönt att jag aldrig behöver kolla väderprognoserna, jag går bara in på den här tråden. ;) Snart är det dags, tjejer.