TUR att jag har semester, vet inte hur det skulle gått annars. Sambon ska ha svensexa idag, de kommer om en och en halv timme. Jag ska följa med marskalkens fru till stranden så att hon får sällskap (hon är chaufför till svensexegänget) medan de härjar lite. I eftermiddag när han är borta ska jag pula med festprogrammet och maila lite folk (typ DJ och serveringspersonal), så att alla vet vad som gäller. Sambon beställde kläderna igår, vi köpte alkoholen i Tyskland i tisdags och jag kollade med tärnan/sångerskan igår så att uppträdet i kyrkan är under kontroll, och det är det. Annars är det placeringskorten jag pillar med nu också, och så måste jag fundera ut en bra is-lösning för ölen. Tillsammans måste vi öva vals och öva på en sång som min mamma säger att vi måste kunna på bröllopet... Sonen (3 år) är hos farmor och farfar sedan i måndags, så vi ska åka upp dit imorgon och stanna över helgen. Sambon vet inte att han har en svensexa till som väntar på honom där på lördag. Min ena tärna kommer på måndag från Norrland, så då går jag väl inte säker längre heller..
Men det känns som om det är under kontroll. Nervös är jag inte än, men det suger till lite i magen när jag tittar på griffeltavlan i köket och ser att det bara är nio dagar kvar idag. :)