• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • Ybrud

Smurfina
    Tack! Jag blev väligt nöjd!
    KLart att ni måste göra en "mellanlandning" I Aussie. Det går ju inte bara att flyga förbi

• idolf

Den här veckan borde vi få korten från fotografen, längtar...
    Hur känns det nu då, efer två veckor som fruar?!

• Smurfina

Har haft våra bilder i över en vecka nu. Sitter och pillar lite med dem i photoshop och försöker bestämma vilken som ska in i tidningen. Åååh....beslutångest!

Två veckor som fru känns alldeles underbart...fast det känns nog ännu bättre när jag varit fru i tre veckor

• Smurfina

Förresten...såg att Sunes pappa Anders Jacobsson gifte sig samma dag som vi.

Kanske är hans vackra fru någon av oss?

• idolf

Det skulle ta ungefär tre veckor sa fotografen. Håller på att längta mig tokig!

• 1981

Precis hemkommen från Koh Samui. Hade två underbara veckor, ett härligt land och en perfekt ö! Känns tungt att börja jobba igen bara..

• Roslagsbrud

Har snart varit gift i 3 veckor nu! Är så nöjd så nöjd så. Grattis till alla - läste någonstans att just första helgen i augusti blivit den mest populära helgen på hela året att gifta sig på. Vi är med andra ord inte ensamna...
    roslagsbrud.blogspot.com/

• idolf

Nu har korten kommit! Har kollat i genom, nu återstår bara det svåra att välja vilka vi vill ha...
    Men det är skönt att vi fått dem nu. Det behövdes något annat att tänka på en stund, lite glädje...

• Ybrud

1981
    Hej!
    Kan du inte skicka mig ett mail och berätta lite om er resa!
    Vi åker dit den 23/9 så jag är jättenyfiken!

lillasvala@hotmail.com

Hej alla andra med!
    Jag har gått över till familjeliv nästan på heltid sen vi gifte oss, tappade liksom intresset för BT. Konstigt. Nåja, nu hänger jag på trådar om heminredning istället

Hoppas ni blir lyckliga i alla era dagar och kom ihåg: 5/8 2006 var den underbaraste dagen i världshistorien

• mjukisb

Ybrud
    vad heter du på familjeliv. Jag är där nästan hela tiden också nu

• rosafågel

Skönt! Nu har vi skickat iväg tackkort...

• Bluebride20??

Jag finns också på FL

• Orustbrud

Ja, då har man varit gift i en hel månad. Tänk att livet kan kännas så underbart.

• Smurfina

rosafågel
    >>kom inte in på sidan, tyvärr

• Smurfina

vi har lite bilder på www.jeanetteochpelle.se om någon är intresserad. Inte så mycket bilder från själva parfptograferingen dock. De bilderna håller vi lite på

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???